7 772 läst ·
108 svar
8k läst
108 svar
Vad stör er i hemmet?
Skaffa kattluckaSkogspromenix skrev:
Nu har jag fått svar på mitt problem och det var en icke röris som hade det troliga svaret; möjligen nåt grus elr skräp i blandaren.Rabbithole skrev:
Men innan vi hann rengöra den så lossnade det där skräpet och lugnet är återställt; jag kan dra ner på vatntrycket och slipper frysa 🥶
Det var som fan. Det var han!Cruzze skrev:
Den filmen såg jag på bio. Blev väldigt imponerad av helikoptern som störtade ner i pissoaren.
Produkter som diskuteras: "brytbladskniv"
Brytbladsknivar
Brytbladsknivar är utmärkta verktyg för att utföra en mängd olika skärande uppgifter. De har avtagbara blad med flera segment, så när bladets spets blir trubbigt kan du enkelt bryta av det segmentet och har då ett nytt, skarpt blad
Läs mer
Jag har en regel i mitt hem som säger: det som inte tål maskindisk får skylla sig själv!Pinquinen skrev:
Jag handdiskar nästan aldrig.
Nejdå, den får vänta så snällt på nästa åkpass! I värsta fall: köp en till så att en alltid är klar att användas.Pinquinen skrev:
Blir inte disken ren, så byt diskmaskin.Pinquinen skrev:
Låter som att du behöver ny diskmaskin alternativt köpt dåliga tabletter. Har aldrig råkat ut för det…Pinquinen skrev:
Blandare i båda handfaten där man kan höra flödet när dem används. Blev inte blandare från dom stora tillverkarna då utseendet fick en större roll. Dom fungerar dock som dom skall.
Familjen som inte förstår att det är lättare att packa diskmaskinen om man samlar samma saker bredvid varandra. Och inte bara slänger ner allt huller om buller och inte förstår varför det inte får plats och inte blir rent. Dessutom har man inte ens försökt få till det utan bara ger upp. Sen blir man häcklad när man rättar till det för att kunna köra maskinen.
När man slarvat med skarvningen på gipsningen för man trodde att det skulle gå på just det stället. Men den lilla j-la sprickan sitter där som ett hånflin. Som tur var är det två ställen i ett helt hus. Så ändå ok. MEN irriterande.
Familjen som inte förstår att det är lättare att packa diskmaskinen om man samlar samma saker bredvid varandra. Och inte bara slänger ner allt huller om buller och inte förstår varför det inte får plats och inte blir rent. Dessutom har man inte ens försökt få till det utan bara ger upp. Sen blir man häcklad när man rättar till det för att kunna köra maskinen.
När man slarvat med skarvningen på gipsningen för man trodde att det skulle gå på just det stället. Men den lilla j-la sprickan sitter där som ett hånflin. Som tur var är det två ställen i ett helt hus. Så ändå ok. MEN irriterande.