Ska stoppa in vedanläggning. Väger mellan baxis och effectas panna. Ngn som har erfarenhet av ngn av dessa pannor. Skriv gärna och berätta mvh/Hedman
 
Majgårdarna
Jag har en innova 30.Är väldigt nöjd med den.

Skulle jag köpa en panna i dag blev det nog en effecta lamda.
Kul med lamda styrning:)
 
Har en Innova 50 som jag är jättenöjd med.
 
Jo, det lutar mer åt Baxis panna, men det är svårt!
 
Effekta med lamda låter väl inte helt fel :)
 
Jag har en effecta med lambdasond, är nöjd med den!
 
Jag har en innova 30, och är nöjd med den.

Och jag tror att jag skulle ha blivit nöjd med en Effecta också. Det verkar som om de flesta som köper panna blir nöjda med sina val och som att det är svårt att göra ett dåligt köp, givet att man köper keramiska fläktpannor med rätt effekt för huset/anläggningen i övrigt.
 
Ja, det är nog så, en rimlig psykologisk försvarsmekanism... ;-) Så det är bara innan man valt som man har friheten att välja.

Det jag gillar bäst hos vår panna är lambdastyrningen som gör så att det alltid är optimal förbränning, man slipper känna att man väljer en inställning som bara är tillräckligt bra...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.