1 993 läst ·
7 svar
2k läst
7 svar
Vad ska man välja?
Jag har en innova 30, och är nöjd med den.
Och jag tror att jag skulle ha blivit nöjd med en Effecta också. Det verkar som om de flesta som köper panna blir nöjda med sina val och som att det är svårt att göra ett dåligt köp, givet att man köper keramiska fläktpannor med rätt effekt för huset/anläggningen i övrigt.
Och jag tror att jag skulle ha blivit nöjd med en Effecta också. Det verkar som om de flesta som köper panna blir nöjda med sina val och som att det är svårt att göra ett dåligt köp, givet att man köper keramiska fläktpannor med rätt effekt för huset/anläggningen i övrigt.
Ja, det är nog så, en rimlig psykologisk försvarsmekanism... ;-) Så det är bara innan man valt som man har friheten att välja.
Det jag gillar bäst hos vår panna är lambdastyrningen som gör så att det alltid är optimal förbränning, man slipper känna att man väljer en inställning som bara är tillräckligt bra...
Det jag gillar bäst hos vår panna är lambdastyrningen som gör så att det alltid är optimal förbränning, man slipper känna att man väljer en inställning som bara är tillräckligt bra...
Klicka här för att svara