9 954 läst ·
18 svar
10k läst
18 svar
vad ska jag ha för innertak?
Hej, jag satte 120 bred råspont med sågade sidan utåt, kvistlackade 2 ggr. och grundade och målade med vit oljefärg. Jag tyckte det blev bra. Skulle man vara riktigt petig skulle man nog måla lite i sponten innan uppsättning.
Klicka här för att svara
