1 943 läst ·
16 svar
2k läst
16 svar
Vad ska jag ha för anslutningslang till dessa, tyvärr är blandaren köpt på Amazon!
Vad ska jag ha för anslutningslang till dessa, tyvärr är blandaren köpt på Amazon, har letat men hittar ingen anslutning med 1/8?
Tror det är denna https://www.vvsochbad.se/neoperl-anslutningsslang-m10-38-400-mm-rostfri-1009918
Men ta med dig blandaren och det som satt där innan och gå till Bauhaus så får du hjälp. Min gissning är detta i alla fall.
Men ta med dig blandaren och det som satt där innan och gå till Bauhaus så får du hjälp. Min gissning är detta i alla fall.
Jag skulle gissa på att du fått rätt svar från Tyomka. En M10 invändig gänga är inte 10mm, utan runt 8,5mm lite beroende på stigningen. Kan säkerligen vara 9,3 på slangarna till blandare. Vanligaste storleken är M10 och många kommer garanterat från samma land som den du köpt oavsett fabrikat. 😁
Har du ett Bauhaus, Hornbach eller liknande i närheten har de oftast i lager och öppet köp om man är lite försiktig.
Har du ett Bauhaus, Hornbach eller liknande i närheten har de oftast i lager och öppet köp om man är lite försiktig.
Jag väcker liv i tråden! Bauhaus har ingen aning om hur man kopplar på bräddavloppet på denna! Vet någon härinne hur det ska sitta?