10 297 läst ·
111 svar
10k läst
111 svar
Vad ska du rösta på?
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 852 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17 852 inlägg
Eftersom vi inte ska diskutera politik på byggahus så nöjer jag mig med att kommentera själva valdebatterna .
Varför sätter man inte partiledarna i varsin ljudtät bur och stänger av mikrofonen för alla som inte har ordet. Då kanske vi kan få höra vad de sägeroch så kan alla få lika mycket tid.
Varför sätter man inte partiledarna i varsin ljudtät bur och stänger av mikrofonen för alla som inte har ordet. Då kanske vi kan få höra vad de sägeroch så kan alla få lika mycket tid.
Ska det vara så djävla svårt att presentera en checklista på vad ett parti ämnar genomföra, förändra eller driva? Samt hur de ska lyckas med det och hur det ska finansieras? Alla partier ändrar, lägger till och tar efter varandra i sin iver att vara mest till lags. Som vanligt kan ingen göra hälften av det utlovade sen.
En mer flummig, luddig och tafatt valrörelse har jag inte upplevt förut.
Min röst gick till det parti jag såg som det minst dåliga valet efter en uteslutningsprocess.
En mer flummig, luddig och tafatt valrörelse har jag inte upplevt förut.
Min röst gick till det parti jag såg som det minst dåliga valet efter en uteslutningsprocess.
Återstår att se om det blir att fira med en fin single malt eller gråta med en gravöl. Hint: allt till vänster om Liberalerna blir gravöl.
Tyvärr verkar det som att det blir S och co ytterligare 4 år
Nu vänder det!