Har kollat det mesta i debattväg på TV nu. Blir bara irriterad av hur politikerna svarar (inte svarar) på frågor, det stressiga nya upplägget av debatter (alla får max 30sek), samt att debatterna läggs upp som att det är en jävla game show.
Är det bara jag som tycker att alla politiker kommer med samma dynga? De flesta kastar bara skit åt andra hållet istället för att svara på frågor och berätta vad de faktiskt vill.
Min allmänna känsla är att vi går mot tuffare tider. Och jag får inte känslan av att något parti alls övertalar mig att en röst på dem kommer att lindra detta.. Förtidsröstade blankt här om dagen.
Nu ska jag se om något parti kan få mig motiverad att gå till röstlokalen på söndag för att ändra min röst på valdagen. Men jag är tveksam.
Får ni några klara uppfattningar om partiernas vallöften? (Förutom att SD då vill strypa invandringen)
Behövde skriva av mig på den enda sociala kanalen jag är medlem på..
Mvh
Är det bara jag som tycker att alla politiker kommer med samma dynga? De flesta kastar bara skit åt andra hållet istället för att svara på frågor och berätta vad de faktiskt vill.
Min allmänna känsla är att vi går mot tuffare tider. Och jag får inte känslan av att något parti alls övertalar mig att en röst på dem kommer att lindra detta.. Förtidsröstade blankt här om dagen.
Nu ska jag se om något parti kan få mig motiverad att gå till röstlokalen på söndag för att ändra min röst på valdagen. Men jag är tveksam.
Får ni några klara uppfattningar om partiernas vallöften? (Förutom att SD då vill strypa invandringen)
Behövde skriva av mig på den enda sociala kanalen jag är medlem på..
Mvh
För man en politik som aldrig fört resultat som gjort landet och dess invånare bättre så vill man inte ha ett bättre sverige.Nyfniken skrev:
"the definition of insanity is doing the same things over and over and expecting different results"
Varav SD är nödvändigt, skiter det sig så gör det men man måste testa sig framåt för att komma framåt.
Jag har röstat för att förhoppningsvis få en förändring av styret av Sverige. Jag anser att den sittande regeringen dels för en felaktig politik, dels har alldeles för många inkompetenta ministrar och ledamöter och att de behöver bytas ut.
Redigerat:
Man vill ju varken ha nazister/rasister, religiösa, kommunister eller verklighetsfrånvända miljöfanatiker i regeringen. Men även om man röstar på nåt annat, så kommer någon av de nämnda ändå att hamna i en beslutsposition.