111 415 läst ·
1 573 svar
111k läst
1,6k svar
Vad ser ni på?
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 469 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 469 inlägg
Håller med, men jag kan inte se det längre för det är på Disney numera, tråkigt nog. Saknar det fortfarande fastän det nog är ett par år sen det försvann från Allentes utbud. 😢Isakare skrev:
Den fantastiska Dr Pol, en veterinär i USA.
Nått helt annat än de veterinärer vi har för smådjur här, och som bara ska sälja dyr mat när man kommer med katten eller hunden.
Att Pol är närmare 80 år gör inte saken sämre, han och hans medarbetare är verkligen fantastiska.
Går på National Geograpic Wild.
Tittar för det mesta på ID Investigation Discovery. Kriminalfall från mestadels Amerikat
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 845 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
https://www.svtplay.se/video/KrJYwXw/vandringar/laestadiusleden
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 296 inlägg
Just nu, sista avsnittet av Strangers på Britbox. En sevärd, spännande och helt oförutsägbar historia om mord och korruption i Hongkong. Bra skådespelare med John Simm (Life on Mars, Doctor Who, Grace) i huvudrollen.
Whiskey on the rocks ! Å vem kan gestalta Thorbjörn Fälldin bättre än självaste Rolf Lassgård !👍
Minns detta när man var ung och rädd för krig, blir spännande att följa trots att man vet hur det slutade.
https://www.svtplay.se/video/ePvVdRm/whiskey-on-the-rocks/1-ur-kurs?video=visa
Minns detta när man var ung och rädd för krig, blir spännande att följa trots att man vet hur det slutade.
https://www.svtplay.se/video/ePvVdRm/whiskey-on-the-rocks/1-ur-kurs?video=visa
Greven av Monte Cristo på SVT förvånansvärt spännande..
https://www.svtplay.se/greven-av-monte-cristo
https://www.svtplay.se/greven-av-monte-cristo
Det sitter i väggarna. Hög mysfaktor.
https://www.svtplay.se/det-sitter-i-vaggarna
https://www.svtplay.se/det-sitter-i-vaggarna




