K
Isakare Isakare skrev:
Den fantastiska Dr Pol, en veterinär i USA.
Nått helt annat än de veterinärer vi har för smådjur här, och som bara ska sälja dyr mat när man kommer med katten eller hunden.
Att Pol är närmare 80 år gör inte saken sämre, han och hans medarbetare är verkligen fantastiska.
Går på National Geograpic Wild.
Håller med, men jag kan inte se det längre för det är på Disney numera, tråkigt nog. Saknar det fortfarande fastän det nog är ett par år sen det försvann från Allentes utbud. 😢

Tittar för det mesta på ID Investigation Discovery. Kriminalfall från mestadels Amerikat
 
  • Gilla
Isakare
  • Laddar…
Ja, nu är F1 över för 2024. Imponerande säsong av McLaren.
Började i fredags titta på Say Nothing om IRA. Den är riktigt bra.
 
  • Gilla
JuggeH och 1 till
  • Laddar…
P
K Kane skrev:
Ja, nu är F1 över för 2024. Imponerande säsong av McLaren.
Började i fredags titta på Say Nothing om IRA. Den är riktigt bra.
Kul att se att det finns F1 intresse även här😁
 
  • Gilla
JuggeH och 1 till
  • Laddar…
P
Så jädrans bra av Elvira Öberg leder världscupen och vinst idag i masstarten!
 
  • Resultattavla där Elvira Öberg från Sverige står som vinnare på masstart, följt av J. Simon från Frankrike och F. Preuss från Tyskland.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Maria T
Om nån här inte gillar animerat "trams", katter eller rockmusik så klicka inte.
Jag skrattar så jag gråter. Håll tillgodo.

 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Alltid dan före Julafton.....
TV-skärm visar "The Nightmare Before Christmas" med Jack Skellington som håller en snöflinga och texten "Pumpkin King försöker ta över julen".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
TV-skärm som visar titeln "Tim Burton's The Nightmare Before Christmas" med olika färger runt skärmen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Rickard. och 3 till
  • Laddar…
Just nu, sista avsnittet av Strangers på Britbox. En sevärd, spännande och helt oförutsägbar historia om mord och korruption i Hongkong. Bra skådespelare med John Simm (Life on Mars, Doctor Who, Grace) i huvudrollen.
 
Vargasommar.
TV4.
 
  • Gilla
fusion och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Vargasommar.
TV4.
Den skall yngste sonen och jag börja kolla på , verkar vara bra. Men först ska vi plöja igenom säsong 7-10 av Morden i Sandhamn (världens mest mordtäta område efter Midsumer😉)
 
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Storsockret
Vi tar det lugnt och kikar på Encanto

Hund vilar på soffa framför TV som visar animerad film "Encanto".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.