galento
Gött med subwoofer till datorn :D

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Blodsoppen
Tittar på Bron. Kom att tänka på att Saga har nog samma diagnos som Sheldon i Big bang theorie:D

• Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Åsa Lund
Grand Design på TV4 Fakta

Blodsoppen Blodsoppen skrev:
Tittar på Bron. Kom att tänka på att Saga har nog samma diagnos som Sheldon i Big bang theorie:D
Bron var en väldigt bra serie! Kanske en av de bästa på senare år.
Sofia Helin och Kim Bodnia i de första omgångarna är nått av det bästa samspelet man sett tycker jag.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Blodsoppen
Dan1891 Dan1891 skrev:
Bron var en väldigt bra serie! Kanske en av de bästa på senare år.
Sofia Helin och Kim Bodnia i de första omgångarna är nått av det bästa samspelet man sett tycker jag.
Den är mycket bra. Av någon anledning har jag inte sett den förrän nu. Just påbörjat säsong 4.
Annars har jag sett det mesta av Danska kriminalare, som oftast håller hög klass. Kan nog hålla med att säsong 1 och 2 är bäst så här långt.

Åsa Lund
Blodsoppen Blodsoppen skrev:
Den är mycket bra. Av någon anledning har jag inte sett den förrän nu. Just påbörjat säsong 4.
Annars har jag sett det mesta av Danska kriminalare, som oftast håller hög klass. Kan nog hålla med att säsong 1 och 2 är bäst så här långt.
De hade en om en kvinnlig statsminister, Borgen tror jag den hette. Bra var den!
Och så Rejseholdet (Mordkommisionen på svenska)

• Gilla
Manhunter och 2 till
  • Laddar…
Åsa Lund Åsa Lund skrev:
De hade en om en kvinnlig statsminister, Borgen tror jag den hette. Bra var den!
Och så Rejseholdet (Mordkommisionen på svenska)
Borgen var bra! Har sett de 3 första säsongerna, nu finns det även en 4:e

• Gilla
Åsa Lund
  • Laddar…
Robinson.. :rolleyes:

Nattryttarna på Cmore är bra, Jonas Karlsson är grym i rollen som psykopat.
Bron sträckkollades det nästan på när vi väl kom igång för några år sedan, riktigt bra.

Har ni sett den senaste säsongen av Stugfixarna Norge på Viaplay?

galento
Matti_75 Matti_75 skrev:
Har ni sett den senaste säsongen av Stugfixarna Norge på Viaplay?
Ja det brukar vi se på , mycket duktiga och fin natur. De har en annan norsk serie också som heter ungerfär : " där ingen kunde tro nån skulle bo " som är kanon .

• Gilla
Matti_75
  • Laddar…
Blodsoppen
Vi har mycken bra tv program i Skandinavien :love:

• Gilla
galento och 1 till
  • Laddar…
Mitt galna hem på 4:an. Massor roliga, snygga, mindre snygga, geniala, korkade, galna, billiga, dyra renoveringar.

Åsa Lund
Husdrömmar Sicilien

Blodsoppen
Åsa Lund Åsa Lund skrev:
Husdrömmar Sicilien
Och efter kommer bonderöven

• Älska
Åsa Lund
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.