nino nino skrev:
Ni som ev har amazon prime, vet ni var man kan hitta serierna som finns där?
Eller finns the curse of oak island där? (Ja jag vet att det är mest trams men jag gillar den serien iaf )
Forge in fire tittar jag också på, hittar inte var jag kan stream den
Jag har bara kollat en serie där och det var Reacher. Bara att söka som vanligt (som Netflix) i appen på smart-TV'n.

• Gilla
nino
  • Laddar…
Åsa Lund
Bäckström

Blodsoppen
Course of oak island går på tv 10, och finns i deras playbibliotek.

Blodsoppen Blodsoppen skrev:
Course of oak island går på tv 10, och finns i deras playbibliotek.
Jo men inte den sista säsongen

Blodsoppen
nino nino skrev:
Jo men inte den sista säsongen
Okej, det hade jag inte koll på.

Åsa Lund
Sveriges förste TV-kock Janne fyller 65 idag
Detta var största utmaningen enligt honom själv :crysmile:

Glatt överraskad, mycket bra gjord! Hade inga stora förväntningar men oj vad den levererade!

Fantastiskt serie!

Netflixs uppföljare av Vikings va OK men första serien är guda bra!

• Gilla
Tokslut
  • Laddar…
Åsa Lund Åsa Lund skrev:
Sveriges förste TV-kock Janne fyller 65 idag
Gränsar inte detta till förtal av framlidna Ria Wägner? ;):thinking::rofl:

• Gilla
a.o.f
  • Laddar…
galento
Eftersom gräsmattan börjar likna en schweizerost så har man börjat kolla på
grävlingsjakt på youtube.

galento galento skrev:
Eftersom gräsmattan börjar likna en schweizerost så har man börjat kolla på grävlingsjakt på youtube.
Är det inte risk för rikoschetter om man skjuter sådär? Kanske rätt OT förvisso men jag tyckte det såg farligt ut.

Alfredo Alfredo skrev:
Är det inte risk för rikoschetter om man skjuter sådär? Kanske rätt OT förvisso men jag tyckte det såg farligt ut.
Skulle vara om den träffar en sten istället för jord. Hyffsat safe skulle jag säga

AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Skulle vara om den träffar en sten istället för jord.
Ja precis, och risken att träffa sten borde vara stor tycker jag. Beror naturligtvis vad man har för mark men i min mark består "jorden" av väldig mycket sten i storlek från grus, via knytnävsstora och upp till fotbollsstora eller däröver...

Alfredo Alfredo skrev:
Ja precis, och risken att träffa sten borde vara stor tycker jag. Beror naturligtvis vad man har för mark men i min mark består "jorden" av väldig mycket sten i storlek från grus, via knytnävsstora och upp till fotbollsstora eller däröver...
Fast det är mest småsten, de slås sönder och kulan avviker litegrand och sedan ner i jord. Plus man har skyddsglasögon.
Sedan tycker jag det var lite väl vilda västern i det där klippet. Men jag är ingen grävlingjägare så det är kanske sådär som är gängse :D

galento
Alfredo Alfredo skrev:
Häromkring så är det nog fällor som används mest och ev. vak. Men det ligger
ju en hel del videos ute där man skjuter ned i gryt på detta sätt så det borde väl
vara ganska säkert då antar man.

Åsa Lund
Rättegången mot Paolo Macchiarini börjar idag. Här är en sammanfattning av vad som hände, sjungen av en läkare från Lund. Finns även i svensk version förstås

• Gilla
SonnyListon
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.