111 155 läst ·
1 571 svar
111k läst
1,6k svar
Vad ser ni på?
Jag har bara kollat en serie där och det var Reacher. Bara att söka som vanligt (som Netflix) i appen på smart-TV'n.nino skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 20 190 inlägg
Ja precis, och risken att träffa sten borde vara stor tycker jag. Beror naturligtvis vad man har för mark men i min mark består "jorden" av väldig mycket sten i storlek från grus, via knytnävsstora och upp till fotbollsstora eller däröver...AndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 20 190 inlägg
Fast det är mest småsten, de slås sönder och kulan avviker litegrand och sedan ner i jord. Plus man har skyddsglasögon.Alfredo skrev:
Sedan tycker jag det var lite väl vilda västern i det där klippet. Men jag är ingen grävlingjägare så det är kanske sådär som är gängse
Produkter som diskuteras: "skyddsglasögon"
Skyddsglasögon
Skyddsglasögon är ett oumbärligt tillbehör för att skydda dina ögon från potentiella skador orsakade av skräp, damm, kemikalier eller intensivt ljus under arbete. Vårt sortiment av skyddsglasögon erbjuder högkvalitativa produkter som
Läs mer
Häromkring så är det nog fällor som används mest och ev. vak. Men det liggerAlfredo skrev:
ju en hel del videos ute där man skjuter ned i gryt på detta sätt så det borde väl
vara ganska säkert då antar man.