Tokslut Tokslut skrev:
De har en fin utsikt iaf.

[bild]
Jorden är platt alltså? Äntligen har vi svaret.....

• Gilla
Tokslut
  • Laddar…
Kollar NASAs livesändning på Netflix. Nu har de ungefär 1700 mil kvar till månen och åker i ungefär 1700 km/h. Kul resa!

• Gilla
TeroM
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
Kollar NASAs livesändning på Netflix. Nu har de ungefär 1700 mil kvar till månen och åker i ungefär 1700 km/h. Kul resa!
Det får älgvandringen på slow TV att kännas som en actionfilm. Men, jag har samma på skärmen, imponerande och kul att de kom iväg tillslut.

• Haha
  • Gilla
Keiller och 1 till
  • Laddar…
Harry Hole på Netflix

• Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
nino nino skrev:
Harry Hole på Netflix
Började se den. Jag är inte speciellt känslig för våld och elände på film men jag tycker den gick över gränsen gällande att allt skulle bli så splattigt och grafiskt som möjligt. Synd då storyn ändå verkar bra.

The Ramones.

M Myckling skrev:
Började se den. Jag är inte speciellt känslig för våld och elände på film men jag tycker den gick över gränsen gällande att allt skulle bli så splattigt och grafiskt som möjligt. Synd då storyn ändå verkar bra.
Ja alla är vi olika... Själv vet jag inte att jag reagerat på nåt som inte visas i var och varannan film/serie.
Men visst är det väl en del sånt nu när jag tänker efter

Med rötterna i snön på svtplay. Det är odling i hard mode. Speciellt kvinnan i kokkaffe kepan. Is och snö i odlingslådan 13:e juni.
Och väldigt vackra bilder från områden som inte visas så ofta på tv. Fyra avsnitt.

Dag 3 på Augusta.

• Gilla
TeroM
  • Laddar…
Bo.Siltberg Bo.Siltberg skrev:
[bild]
[länk]
Bra?

Paris - Roubaix, helvetet i norr, startade nyss. De har inte nått kullerstenarna än.....

nino nino skrev:
Bra?
Jag postar enbart filmer här som jag tycker håller allra högsta klass, gärna lite speciella.

• Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Bo.Siltberg Bo.Siltberg skrev:
Jag postar enbart filmer här som jag tycker håller allra högsta klass, gärna lite speciella.
Ja jag kom på att man lägger ju troligen inte ut en skitkass film/serie här utan att iaf skriva att det är dåligt
Tack för svar iaf

• Gilla
Bo.Siltberg
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.