gadeberg #1 Medlem · Jönköping · 1 997 inlägg 20 nov 2011 07:49 gadeberg Medlem Jönköping 1 997 inlägg 20 nov 2011 07:49 #1 Hej Nu börjar köket blir klart. Jag har sett att det brukar sitta någon plast under bänkskivan vid diskmaskinen. Om man inte har detta, vad kan funka bra att skydda skivan med?
Hej Nu börjar köket blir klart. Jag har sett att det brukar sitta någon plast under bänkskivan vid diskmaskinen. Om man inte har detta, vad kan funka bra att skydda skivan med?
gadeberg #2 Medlem · Jönköping · 1 997 inlägg 20 nov 2011 13:05 gadeberg Medlem Jönköping 1 997 inlägg 20 nov 2011 13:05 #2 En tanke jag hade va att ta sådan plast man sätter fönsterrutan som insynsskydd. Vad tror ni om detta?
En tanke jag hade va att ta sådan plast man sätter fönsterrutan som insynsskydd. Vad tror ni om detta?
Consensus #3 Medlem · 1 810 inlägg 20 nov 2011 13:14 Consensus Medlem 1 810 inlägg 20 nov 2011 13:14 #3 Du menar att skydda en bänkskiva i trä från kondens från maskinen? Bauhaus har sådan folie på rulle. Det är en självhäftande alu-folie.
Du menar att skydda en bänkskiva i trä från kondens från maskinen? Bauhaus har sådan folie på rulle. Det är en självhäftande alu-folie.
gadeberg #4 Medlem · Jönköping · 1 997 inlägg 20 nov 2011 15:10 gadeberg Medlem Jönköping 1 997 inlägg 20 nov 2011 15:10 #4 PrEcis. Ok har bauhaus så torde de finnas på fler ställen. Det finns alltså en speciell rulle för ändamålet?
PrEcis. Ok har bauhaus så torde de finnas på fler ställen. Det finns alltså en speciell rulle för ändamålet?
Consensus #5 Medlem · 1 810 inlägg 20 nov 2011 18:29 Consensus Medlem 1 810 inlägg 20 nov 2011 18:29 #5 Jepp
gadeberg #6 Medlem · Jönköping · 1 997 inlägg 20 nov 2011 19:39 gadeberg Medlem Jönköping 1 997 inlägg 20 nov 2011 19:39 #6 Tackar
Paul-Staffanstorp #7 Renoverare · Skåne · 8 989 inlägg 28 nov 2011 19:28 Paul-Staffanstorp Renoverare Skåne 8 989 inlägg 28 nov 2011 19:28 #7 Det följer ju med alla diskmaskiner idag...
gadeberg #8 Medlem · Jönköping · 1 997 inlägg 28 nov 2011 20:21 gadeberg Medlem Jönköping 1 997 inlägg 28 nov 2011 20:21 #8 Paul-Staffanstorp skrev: Det följer ju med alla diskmaskiner idag... Upptäckte det :blushing: