5 293 läst ·
20 svar
5k läst
20 svar
Vad kostar dessa bord numera?
Men det ska till mycket god vilja och dålig syn för att få det att bli "typ Grythyttan"........
Jag förstår egentligen inte varför du vill försöka jämföra priset för ditt bord med Grythyttans möbler. Ditt bord är ju långt ifrån ett Grythyttanbord och plast bord som du nu jämför med kan man få för ett par hundralappar nu på höstreorna
Jag förstår egentligen inte varför du vill försöka jämföra priset för ditt bord med Grythyttans möbler. Ditt bord är ju långt ifrån ett Grythyttanbord och plast bord som du nu jämför med kan man få för ett par hundralappar nu på höstreorna
Nu har du inte visat bilder på dina stolar, men om du säger att det är plattstål (eller fjädringsstål) då är det i alla fall kvalitetsgrejor i nivå med grythyttan, och vill du ha dom, då är det bara att kolla priserna för grythyttans grejor. Men köp då i alla fall inte något billigt med rör istället för det är en hel annan kvalitet.
Själv har jag för övrigt rustas stolar med rör för att riktiga grythyttan är för dyrt, men det är som sagt en annan kvalitet
Själv har jag för övrigt rustas stolar med rör för att riktiga grythyttan är för dyrt, men det är som sagt en annan kvalitet
Klicka här för att svara