Jodå, funnits på marknaden ja, men inte mycket mer...

Är det inte svårt att 'slå' sig in på marknaden nu? vad ska göra att konsumenterna väljer just dessa? många är väl lite tradionalister och väljer ett märke som funnits länge på makrnaden, vad ska de tävla med? pris, bättre teknik etc?

Tja, Många märken är nya för året eller förra året.
Så det går nog.

Min gissning är att det framöver kommer stå Toro på maskinerna.. Notera, gissning..

• Gilla
Fred vom Jupiter
  • Laddar…
olofh skrev:
Är det inte svårt att 'slå' sig in på marknaden nu? vad ska göra att konsumenterna väljer just dessa? många är väl lite tradionalister och väljer ett märke som funnits länge på makrnaden, vad ska de tävla med? pris, bättre teknik etc?
Att branda in ett befintligt märke ger ju hela den kundkretsen + att det nya märket inte behöver dras med barnsjukdomar alls. Så de har fördelar redan där, även om det för mig inte direkt är någon "nyhet" på marknaden.

6
Får ju lov att säga att karosserna till Wiper premium modellerna ser ut som dom var designade för 20 år sedan.;) De nuvarande Wiper-modellernas karosser ser ju betydligt modernare ut. Vet att smaken är som baken.

Den nuvarande distributören av Wiper www.greenone.se ska dom lägga av? Fick maila dom tre gånger innan jag fick svar på en fråga om min förra Wiper One som blev stulen förra hösten. Känns inte som dom var så engagerade i att svara på frågorna jag ställde heller när dom väl tog sig tid att svara på mailet.

Allt blir 'hårdare' i skrift så hoppas ni förstod att jag inte var kritisk,mer nyfiken. Konkurrens är alltid bra. Själv avvaktar jag fortfarande köp pga jag tycker priset i förhållande till A.I n inte verkar ok på någon modell. Alla klippare verkar dras med diverse småproblem. (Fast det kan ju också bero på att de som har problem med sina klippare bör posta mer än de som funkar out of the Box)

Frågan är intressant, det kräver en del att skapa ett trovärdigt varumärke inom ett område. Det kan handla om flera generationer av trovärdiga produkter.

Skoda tycker jag är intressant, där lyckades man direkt forma om märket från något skrattretande till något som förtjänade respekt.

Så att branda de som Toro kan spara massor med tid för etablering.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.