Fredrik.engdahl #1 Medlem · Skåne · 1 209 inlägg 30 jul 2007 19:55 Fredrik.engdahl Medlem Skåne 1 209 inlägg 30 jul 2007 19:55 #1 funderar på att köpa en lite kompressor till att sätta lister och ev lite sprutmålning klarar en kompressor med följande spec. att måla med , samt spika med dyckert ? 8 bar 6l tank 200 l /min
funderar på att köpa en lite kompressor till att sätta lister och ev lite sprutmålning klarar en kompressor med följande spec. att måla med , samt spika med dyckert ? 8 bar 6l tank 200 l /min
Jesca_j #2 Medlem · Västerbotten · 3 025 inlägg 30 jul 2007 23:12 Jesca_j Medlem Västerbotten 3 025 inlägg 30 jul 2007 23:12 #2 Spika kommer att gå bra, tveksamt med sprutmålning....du får kolla vad sprutan som du funderar på kräver för minutliter.
Spika kommer att gå bra, tveksamt med sprutmålning....du får kolla vad sprutan som du funderar på kräver för minutliter.