funderar på att köpa en lite kompressor till att sätta lister och ev lite sprutmålning

klarar en kompressor med följande spec. att måla med , samt spika med dyckert ?


8 bar
6l tank
200 l /min
 
Spika kommer att gå bra, tveksamt med sprutmålning....du får kolla vad sprutan som du funderar på kräver för minutliter.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.