Jag har en av 18V:arna. Skivor och normala dimensioner virke är inga större problem men den är en riktig best när det kommer till att käka i sig batteri.
Såg att den levereras med två batterier, ska man köra mycket är det i minsta laget eftersom man inte hinner ladda batterierna i samma takt som man behöver byta.

Annars är det en helt okej såg, jag är nöjd med min.
 
Om du ikke har en masse 14.4V i makita fra før, bør du kanskje velge 18V.

Til skiver osv er den mer enn sterk nok. Men de varer ikke så veldig lenge pr ladning. Men det er helt klart hendig og slippe kabel.

Har selv 18V versjonen.
 
Det är det som är grejen, jag har ett flertal 14.4 volts Makita sen innan så jag tänkte det skulle bli smidigt med batterierna.
 
Då är det bara att slå till.
 
Ja, det lär väl bli så. Det enda är att det hade vart fint med en guide rail till den men det finns väl inte.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.