Skulle vilja klä grunden i nått skrivmaterial, men endast dessa två sidor som syns. Baksidan vill jag ha öppen för att stuva in skit, och högersidan är redan så låg så en inklädnad skulle ej synas.
Skulle det funka och hålla sig snyggt med minerit tex?
Edit: Hur kan 2 bilder finnas kvar efter borttagning av länk, varav den ena jag aldrig ens bifogat?
Skulle det funka och hålla sig snyggt med minerit tex?
Edit: Hur kan 2 bilder finnas kvar efter borttagning av länk, varav den ena jag aldrig ens bifogat?
Redigerat:
Kakan är väl bara att äta upp så är den borta.
Kanske du ska klä in med skivmaterial istället för skrivdito. Steni har skivor som är avsedda för sådant ändamål (inklädsel alltså). Steni Terra kan du hitta hos välsorterade byggmaterialförsäljare. Har de den inte så är de inte välsorterade.
Kanske du ska klä in med skivmaterial istället för skrivdito. Steni har skivor som är avsedda för sådant ändamål (inklädsel alltså). Steni Terra kan du hitta hos välsorterade byggmaterialförsäljare. Har de den inte så är de inte välsorterade.
Minerit fungerar utmärkt.
Byggmax har en trossbottenskriva i 550x1200 för 60:- som är väldigt prisvärd för detta syftet, jämnfört med ytbeklädnadsminerit på 11mm och runt en 800:-/skivan.
Ev så slipper du kapa så mycket då.
Byggmax har en trossbottenskriva i 550x1200 för 60:- som är väldigt prisvärd för detta syftet, jämnfört med ytbeklädnadsminerit på 11mm och runt en 800:-/skivan.
Ev så slipper du kapa så mycket då.
Bra tips, har tittat på ByggMax men hittar inte den skivan i appen men den fanns på hemsidan. Billig och bra!
Kanske blir lite rapplig pga att den bara är 4,5mm? Ska åka och klämma och känna på den i butik.
Kanske blir lite rapplig pga att den bara är 4,5mm? Ska åka och klämma och känna på den i butik.
Klicka här för att svara