hej, jag har problem med mitt golvarme, det blir för varmt.
Termostaten på cirkulationspumpen har varit på 90 och igår sänkte jag den till 50, Termostaterna i rummen står på 20 grader men ändå blir det 25grader i huset.
Huset (50kvm) är byggd 2005/2007, vattenburen golvarme som varms upp av el.