3 273 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Vad kan man säga om detta erbjudande???
Hej alla glada husbyggare!
Fick detta erbjudande av vår bankman.
Undrar om det är en bra eller dålig deal??
Ska bygga i stockholm vet inte om det har nån betydelse
Frågar här för det verkar finnas mycket kunnigt folk och själv är jag helt ny i game´t
Tacksam för svar...
Räntan jag kan erbjuda är 2,95 på tomtlånet.
Byggnadskreditivet 0,5 kontraktsränta som tas ut när byggnadskreditivet lyfts. Sedan är räntan 3,15 på beloppet som lyfts.
MVH // Haga
Fick detta erbjudande av vår bankman.
Undrar om det är en bra eller dålig deal??
Ska bygga i stockholm vet inte om det har nån betydelse
Frågar här för det verkar finnas mycket kunnigt folk och själv är jag helt ny i game´t
Tacksam för svar...
Räntan jag kan erbjuda är 2,95 på tomtlånet.
Byggnadskreditivet 0,5 kontraktsränta som tas ut när byggnadskreditivet lyfts. Sedan är räntan 3,15 på beloppet som lyfts.
MVH // Haga
Byggkreditivet är ju ett lån på kort sikt. Därför brukar räntan på sådana lån vara högre.
Det viktigaste är ju att ni få en bra ränta på ert hypotekslån (huslånet)
I vissa banker så kan man göra ett förtida avtal för hypotekslånet. Det är ju trots allt det lån som kommer att avgöra er framtida boendekostnad.
Det viktigaste är ju att ni få en bra ränta på ert hypotekslån (huslånet)
I vissa banker så kan man göra ett förtida avtal för hypotekslånet. Det är ju trots allt det lån som kommer att avgöra er framtida boendekostnad.
Jag fick i förra veckan ( innan styrräntan höjdes ) erbjudande om en rörlig ränta på 2.09, två årsränta 3.05, treårsränta 3.32 och femårsränta 3.66.
Byggkredetivet. 2.25 % och inga uppläggningskostnader, räntefritt och kostandsfritt handpenningslån.
Nu är ju detta extrem bra erbjudande men lite lägre tycker jag nog du kunde förhandla fram kanske ?
Byggkredetivet. 2.25 % och inga uppläggningskostnader, räntefritt och kostandsfritt handpenningslån.
Nu är ju detta extrem bra erbjudande men lite lägre tycker jag nog du kunde förhandla fram kanske ?
Klicka här för att svara