Hej!
Vi har fått tillträde till vårt 30-tals hus som är rätt brunt i dagsläget.
Kommer vilja renovera det mesta och även göra mycket själva.
Vad kan man göra med ett burspråk som detta?
Ska man måla över panelen eller riva bort?
Vill måla element och ev även fönster om det går samt riva tapet och måla om eller tapetsera om
Tacksam för förslag!
 
  • Tomt rum med orangea väggar, parkettgolv, fönster med utsikt och två vägglampor.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Det finns ju vit målarfärg.
 
  • Gilla
Friteradräka
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.