Hej!
Vi har fått tillträde till vårt 30-tals hus som är rätt brunt i dagsläget.
Kommer vilja renovera det mesta och även göra mycket själva.
Vad kan man göra med ett burspråk som detta?
Ska man måla över panelen eller riva bort?
Vill måla element och ev även fönster om det går samt riva tapet och måla om eller tapetsera om
Tacksam för förslag!