4 040 läst ·
4 svar
4k läst
4 svar
Vad kan man begära för en beg. Festool CDD 12?
Hej,
Jag har bestämt mig för att köpa en ny Festoskruvdragare (C12) och tänkte därmed sälja min gamla trotjänare en Festool CDD 12 med två batterier, laddare och systainer.
Är det någon som vet vad man kan begära i pris för en dylik manick? Den är fullt fungerande och båda batterierna fungerar men börjar bli lite trötta.
Om någon dessutom är intresserad så skicka mig ett PM annars läggs den ut på blocket eller ebay inom kort..
/Larre
Jag har bestämt mig för att köpa en ny Festoskruvdragare (C12) och tänkte därmed sälja min gamla trotjänare en Festool CDD 12 med två batterier, laddare och systainer.
Är det någon som vet vad man kan begära i pris för en dylik manick? Den är fullt fungerande och båda batterierna fungerar men börjar bli lite trötta.
Om någon dessutom är intresserad så skicka mig ett PM annars läggs den ut på blocket eller ebay inom kort..
/Larre
Annonsen ligger inte kvar.
Klicka här för att svara