3 713 läst ·
33 svar
4k läst
33 svar
Vad kan hända i sånt fall ?
JaaMikael_L skrev:
Angående ugnen skåpet sitter på plats nu så vi ska inte ändra (L1 2,5 -L2 1,5 -L3 1,5 -N2,5-jord 2,5 ) koppling , om vi ska inte få problem i framtiden
Redigerat:
Eftersom de har börjat montera köket , så den enda lösning just nu att dra utanpåliggande EXQ 5G2,5 från centralen till en ny kopplingsdosa och koppla hällen i dosan
Är det helt godkänt ??
Är det helt godkänt ??
Redigerat:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden



