Det är verkligen STENHÅRT i härdat läge, glansigt, svart, verkar väldigt bra, skulle gärna vilja köpa mer för att limma fler grejer hemma.
Som omnämnt i en gammal tråd här om underlimning av diskho så verkar bänkskivetillverkarna hemliga med vad de använder för produkter. Här har vi precis fått denna laminatbänkskiva med underlimmad ho levererad från DFI-Geisler (som har en regel att inte ens besvara förfrågningar från privatpersoner/slutkunder), och diskhon är limmad med detta svart lim som lär vara epoxy men vad?
TEC7 används flitigt här hemma men det här verkar bättre, hårdare!
Som omnämnt i en gammal tråd här om underlimning av diskho så verkar bänkskivetillverkarna hemliga med vad de använder för produkter. Här har vi precis fått denna laminatbänkskiva med underlimmad ho levererad från DFI-Geisler (som har en regel att inte ens besvara förfrågningar från privatpersoner/slutkunder), och diskhon är limmad med detta svart lim som lär vara epoxy men vad?
TEC7 används flitigt här hemma men det här verkar bättre, hårdare!
Medlem
· Västra Götaland
· 3 537 inlägg
Ser lite ut som något smältlim ?
Ser lite konstigt ut men är det inte båtlim, vet att det används flitigt vid denna typ av jobb.i&e JOHN skrev:
Det är verkligen STENHÅRT i härdat läge, glansigt, svart, verkar väldigt bra, skulle gärna vilja köpa mer för att limma fler grejer hemma.
Som omnämnt i en gammal tråd här om underlimning av diskho så verkar bänkskivetillverkarna hemliga med vad de använder för produkter. Här har vi precis fått denna laminatbänkskiva med underlimmad ho levererad från DFI-Geisler (som har en regel att inte ens besvara förfrågningar från privatpersoner/slutkunder), och diskhon är limmad med detta svart lim som lär vara epoxy men vad?
TEC7 används flitigt här hemma men det här verkar bättre, hårdare!
Klicka här för att svara
