Hur kan man bara tro att man kan får bra svar ett om man sänder en så usel bild?
Skall jag trotts allt med ledning av den usla bilden gissa något är det en pälsänger men med tanke på den usla bilden kan det vara något helt annat.
Skall jag trotts allt med ledning av den usla bilden gissa något är det en pälsänger men med tanke på den usla bilden kan det vara något helt annat.
Bästa svaret
👍 Man frågar expertisen på byggahus.se. Så får man oftast bra svar.D Diamant skrev:
👍 Dessutom kommer det diverse vilda gissningar, killgissningar mm, Som iofs kan vara mycket bra svar.D Diamant skrev:
Tillslut brukar svaret på ts fråga komma.
Det ser inte alls ut som en fläskänger. Hade vi fått reda på storleken på djuret skulle det vara uppenbart.
Snarare som en Dermestes lardarius med dess typiska tre små svarta prickar på varje vinge.
Alltså en fläskänger
Tack det är 100% fläskänger.
Då jag sett dessa just i kök och läste nu lite också varför dessa kan komma. Bla djurmat.
Har inget stort problem men har sett dessa lite då och då.
Tyvärr hade jag ingen bättre bild. Svårt ta närbild som bra med mobilkamera.
Då jag sett dessa just i kök och läste nu lite också varför dessa kan komma. Bla djurmat.
Har inget stort problem men har sett dessa lite då och då.
Tyvärr hade jag ingen bättre bild. Svårt ta närbild som bra med mobilkamera.
Klicka här för att svara
