P p3p3 #1 Medlem · 144 inlägg 9 maj 2021 19:21 p3p3 Medlem 144 inlägg 9 maj 2021 19:21 #1 Och hur gör man den i våtutrymmen? Detta är innertak i ett källarbadrum och jag funderar på att göra likadant i ett annat våtutrymme. Ev vägg i våtrum zon 1+2, om det är rimligt. Tack! Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Och hur gör man den i våtutrymmen? Detta är innertak i ett källarbadrum och jag funderar på att göra likadant i ett annat våtutrymme. Ev vägg i våtrum zon 1+2, om det är rimligt. Tack!
BirgitS #2 Medlem · Stockholms län · 48 196 inlägg 9 maj 2021 19:33 BirgitS Medlem Stockholms län 48 196 inlägg 9 maj 2021 19:33 #2 Vad det kallas? Kanske målning på mycket dåligt underlag, målat på typ ditkladdad puts eller något beroende på vad taket består av.
Vad det kallas? Kanske målning på mycket dåligt underlag, målat på typ ditkladdad puts eller något beroende på vad taket består av.
P p3p3 #3 Medlem · 144 inlägg 9 maj 2021 19:35 p3p3 Medlem 144 inlägg 9 maj 2021 19:35 #3 BirgitS skrev: Vad det kallas? Kanske målning på mycket dåligt underlag, målat på typ ditkladdad puts eller något beroende på vad taket består av. Det är helt klart medvetet oregelbundet, inte direkt lathet. Tycker det funkar, i källare. Det är något skivmaterial under.
BirgitS skrev: Vad det kallas? Kanske målning på mycket dåligt underlag, målat på typ ditkladdad puts eller något beroende på vad taket består av. Det är helt klart medvetet oregelbundet, inte direkt lathet. Tycker det funkar, i källare. Det är något skivmaterial under.
P p3p3 #4 Medlem · 144 inlägg 9 maj 2021 19:39 p3p3 Medlem 144 inlägg 9 maj 2021 19:39 #4 BirgitS skrev: Vad det kallas? Kanske målning på mycket dåligt underlag, målat på typ ditkladdad puts eller något beroende på vad taket består av. Men tack, tyck vara ”våtrumsputs” jag söker. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
BirgitS skrev: Vad det kallas? Kanske målning på mycket dåligt underlag, målat på typ ditkladdad puts eller något beroende på vad taket består av. Men tack, tyck vara ”våtrumsputs” jag söker.