• Hand håller en vit adapter monterad på en metallisk krankoppling mot ett bord.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
richardtenggren
Ja tanken är ju så, bussningen är ju bara för att kunna köra med 3/4 på 1/2. :)
 
Rickard.
Den vita heter övergångsnippel och mycket riktigt kan du skippa den om du köper en till 1/2".
 
Ok tack för alla svar!
Är övergångsnippeln där av någon annan anledning än att det är en 3/4 krankoppling man hade att tillgå? T.ex minska dropp, större vattenflöde etc
 
Nej, den har ingen annan fördel.
 
  • Gilla
Alfredo
  • Laddar…
D Daniel 109 skrev:
Nej, den har ingen annan fördel.
Bara ett ställe till som kan läcka...
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.