Men jag tycker att det ser lite konstigt ut, sitter koppelhaken så att den syns när fönstret är stängt? Det brukar sitta dolt mellan två fönsterbågar för att hålla ihop dessa. Jag har en rund variant på mina fönster, men jag skickar med bilder på hur det ser ut här. Syns alltså ingenting när fönstret är stängt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
