P
Försök gärna vara tydligare när du ställer frågor här,blir väldigt oklart vad du söker på detta sätt,säger det bara i all välmening:)

• Gilla
kristofer12345
  • Laddar…
kristofer12345
Ja rätt luddigt men du hitta rätt del, frågan är jag hitta den andra också men det är bakaxeln men det är inte hela bak axeln det är dessa delar o vad det heter eller om man måste bewtälla alla för sig är svårt

• Illustration av delar i bakaxeln på en Honda CRV, inklusive hubb, bromstrumma, och trailing arm.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
kristofer12345
Ok alla nu vet jag vad vi ska ha men kan ej hitta till denna bild
Jag behöver
Hab-016
O hab-022

Till bilen xdz 224 Honda crv nån som kan hjälpa mig hitta! Tack

• Explosionsvy av differentialfäste med delnummer HAB-016 och HAB-022 markerade för Honda CRV.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
kristofer12345 kristofer12345 skrev:
Ok alla nu vet jag vad vi ska ha men kan ej hitta till denna bild
Jag behöver
Hab-016
O hab-022

Till bilen xdz 224 Honda crv nån som kan hjälpa mig hitta! Tack
Söker man på EAN-numret i din bild hittar man den detaljen, men den verkar enbart passa dieseln, medan ditt regnummer verkar gå till en bensinare?

Edit: https://www.reservdelar24.se/oenumber/50711sh9020.html här verkar de hävda att de passar båda?

• Gilla
kristofer12345
  • Laddar…
kristofer12345
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Söker man på EAN-numret i din bild hittar man den detaljen, men den verkar enbart passa dieseln, medan ditt regnummer verkar gå till en bensinare?
Ja stämmer

kristofer12345
Slut överallt

kristofer12345 kristofer12345 skrev:
Slut överallt
Har du kollat med Honda?

Rätt del till din bil på VIN nr är nedre(HAB022) 50711-S9A-000 och övre (HAB016) 50713-SJG-000 Detta är Hondas egna reservdelsnummer alltså. Sök på dem istället för att lita på nå regnummersök.

• Gilla
kristofer12345
  • Laddar…
Jag har en lev som har alla delar. Skicka meddelande om du behöver hjälp. Håller på med reservdelar själv.

• Gilla
Andreas_kalmar och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.