Monterat ett antennuttag.

Nymonterade vita antennuttag och nätverksuttag på en vägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Ramnemark och 2 till
  • Laddar…
Fått dit de sista fyrskäringarna. Sambon skulle visst ut på dans så jag fick lyfta den sista på plats själv, det var en utmaning! Imorrn blir det lite nivåjusteringar och sedan försöka återställa farstukvisten till sin forna glans.
Nyinstallerade träpelare på en farstukvist till ett rött hus med vit dörr och balkong.
Skapa konto

• Gilla
Krokkodriljo och 4 till
  • Laddar…
Gjort ren golvbrunnen i badrummet, inget trevligt jobb direkt, med alla godsaker man fann där är de märkligt att frugan inte är lika skallig som en annan

• Gilla
Lexington och 2 till
  • Laddar…
buspojken skrev:
Gjort ren golvbrunnen i badrummet, inget trevligt jobb direkt, med alla godsaker man fann där är de märkligt att frugan inte är lika skallig som en annan
Haha.. Skyll på frugan.. tror att det är du som tvättar peruken.. ;)

• Gilla
buspojken och 1 till
  • Laddar…
Har reparerat det viktigaste fixa hemma-verktyget. Min rygg. Diskbråck avlägsnat. Kan förhoppningsvis generera fler roliga trådar.

• Gilla
AndersPS och 3 till
  • Laddar…
Rensat avlopp i källaren, upptäckte 22.00 att jag hade 5 cm vatten på golvet i garaget. Äntligen klar!

-RB- skrev:
Monterat ett antennuttag.

[bild]
Snyggt! Kör du renova överallt?

ByggStålis skrev:
Har reparerat det viktigaste fixa hemma-verktyget. Min rygg. Diskbråck avlägsnat. Kan förhoppningsvis generera fler roliga trådar.

Har du opererat? Ligger förmodligen framför samma sak om inte jag eller sjukvården lyckas maskera skiten.

Lutte skrev:
Snyggt! Kör du renova överallt?
Ja. Överallt (utom i källaren) där vi renoverar installerar eller byter vi till Renova.

Klar med att byta ut all el i andra våning..
En kartong full med gammal elektrisk utrustning och kablar, som tagits bort i samband med renovering.
Skapa konto

Fattar inte äns att dom vågade ta vara på detta efter det brann i huset, men nu är det borta i alla fall. Bottenvåning och lite till i källare kvar. :)

Redigerat:
  • Gilla
Jumos
  • Laddar…
Lutte skrev:
Har du opererat? Ligger förmodligen framför samma sak om inte jag eller sjukvården lyckas maskera skiten.
Stämmer fint. På Spine Center norr om Sthlm. Har hittills (peppar peppar) gått jättebra. Mycket väl omhändertagen och hittills egentligen inga värre smärtor. Ischiasen som jsg haft i två år till följd av bråcket var mycket mycket värre än det som jsg har nu.

Kan varmt rekommendera att ta tag i det. Jag drog för länge på mitt vilket påverkat humör, arbete, hemmafixandet osv.

Varmt lycka till!!

Senaste veckorna har det åtgått 29 rullar tapeter, 4 stora hinkar vävlim, ca 150 meter nätverkskabel, 100+ meter plica, 20? rotdosor och lite annat smått och gott.

Igår kväll gjordes nästan det sista av ytskiktsrenovering av vardagsrum, hall och två sovrum (kvar är fodren runt en dörr i ena sovrummet där jag måste såga nya eftersom det gamla sprack sönder när jag tog loss det). Idag skulle det bara städas byggdamm och verktyg sorteras så att nästa projekt kan börja i ett rent hus där allting är på rätt plats.

Hitills har jag inte kommit längre än att koka kaffe och konstatera att ryggen värker samt att jag borde gå ut och plocka fallfrukt...

• Gilla
Jumos
  • Laddar…
Kört en vända till returpunkten med uppgrävda växter och börjat gräva bort den förhöjda rabatten vi gjorde när vi planterade ny häck (läs när vi inte visste vart vi skulle göra av all överbliven jord). Nu ska det bort och istället ska det bli cykel-, vedförråd och plats för de nya soptunnorna vi ska få med källsortering på hemmaplan.

Släpvagn full av jord framför grävd rabatt bredvid en nyplanterad häck.
Skapa konto

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
S
Köpte begagnad kyl och frys häromdagen, idag blev de rengjorda och inkopplade i garaget

Varit på soptippen en vända i morse med skräp och blev så förvånad då det var folktomt där.:thumbup:
Har nu under ett par timmar monterat ihop 2st nya soffor till vardagsrummet (hämtade sofforna i går eftermiddag/kväll på Ikea) och ska nu bara skära ner kartongerna till ett lämpligt format så jag kan åka och slänga dom.
Efter det är jag nog förtjänt av ett par kalla :beer:

• Gilla
magda136
  • Laddar…
Micro skrev:
... monterat ihop 2st nya soffor till vardagsrummet (hämtade sofforna i går eftermiddag/kväll på Ikea)...r:
Har dom några vettiga soffor på ikea nu för tiden..?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.