4 933 724 läst ·
33 991 svar
4934k läst
34,0k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Brukar du odla chili själv? *nyfiken*Cicaro skrev:
Isf, nån favorit?
Jag har odlat själv förut. Både habanero (stark som helvetets eldar, tvätta händerna noga efter attdu handskats med den. Tog ur linserna, trodde på allvar att jag skulle bli blind) och vanlig röd pepparfrukt. Blir vackra krukväxterSnigla skrev:
Japp. Dock är jag inte jättebevamdrad i chilifrukternas land, fram tills 11 maj förra året hade jag bara balkong att odla vilket gjorde att all plats i princip togs upp av tomater, jordgubbar, hallon, björnbär och krusbär. Förra sommaren var mycket renovering så så tog jag bara hand om trädgården vi fick med huset och började restaurera den efter att ha slagit hallonsnår och kirskål med lieSnigla skrev:
Hade du frågat om tomater vore svaret enklare aztek negro för smaken och Arkitisneskaya Vishnaya för tillräcklig mängd! Frågar du frun är det dock sungold som gäller där
Rörande huset har jag funderat över vad som är mest värt en extra ugn eller 6x6dm skafferi/skåpsyta. Råkade köpa två ugnar i lördags
Redigerat:
Gått igenom materialkalkylen för kommande renovering, kommer nog inte under 80 papp utan att ljuga för mig själv
. Men det är närmare ett år kvar innan vi tänker dra igång. Får hålla ögonen öppna efter rabatter och rea