4 933 628 läst ·
33 990 svar
4934k läst
34,0k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Jag har inte krattat löv en enda gång på de 3 år vi bott i vårt hus. De försvinner i höststormarna. Det är en av fördelarna med att bo vid kusten.D09 skrev:
Jag ska göra ett test och låta högarna ligga kvar.-RB- skrev:
Är dom borta efter morgondagens blåsväder kommer jag aldrig mer kratta
Är dom kvar kommer jag inte stressa med att ta upp dom
Medlem
· Västragötaland
· 1 035 inlägg
Imorgon? Det friskar i rätt bra redan nu.D09 skrev:
Här finns inga träd... arter som normalt är träd växer som buskar. Har inte gjort någonting idag men maken fick jaga efter trädgårdsmöblerna som höll på att ta sig över staketet i blåsten.
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
He he har börjat här med nu..mariatherese skrev:
Ska ut och spänna fast studsmatta m.m och lägga motorsåg i bilen..
Förra gången det storma rejält så låg en gran över vägen ha ha
Ska hem sent imorgon så det kan bli spännande, alltid kul och leka med motorsåg dock
Styvade upp renoveringsprojektet en smula..
Vi får se hur det går när dom brustna takstolarna möter 30 sekundmeter på tisdag morgon.. :x
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi får se hur det går när dom brustna takstolarna möter 30 sekundmeter på tisdag morgon.. :x
Logga in
Skapa konto
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Medlem
· Västragötaland
· 1 035 inlägg
Yr varslar om en medelvind på 26 m/s kl 21:00 imorgon i den lilla byn där vi bor. Skönt att man har tagit upp båten. Det kommer bli ett mäktigt skådespel. Hoppas allting håller, det blir första stormen i huset. Är lite orolig faktiskt.
Medlem
· Halland
· 4 006 inlägg
Hobbyelektriker
· E
· 15 400 inlägg
Har äntligen fått lös den f-de patronj-eln, hitsänd från underjorden av mörkrets makter!
Ett riktigt lattjo-lajbanjobb!
Nu ska bara den nya i, och hoppas att inget vitalt har gått sönder, i ett besprotokoll hade det stått "elkasetten beräknas ha passerat sin tekniska livslängd".
Logga in
Skapa konto
Ett riktigt lattjo-lajbanjobb!
Nu ska bara den nya i, och hoppas att inget vitalt har gått sönder, i ett besprotokoll hade det stått "elkasetten beräknas ha passerat sin tekniska livslängd".
Som vanligt ingenting, går inte att få ngt gjort över huvudtaget sp vi har en dotter med utvecklingsstörning, Autism, adhd och sömstörning! Så ni som tycker att "Ahhh vad lite jag fått gjort idag" har troligen gjort mer än vad vi får gjort på ett kvartal!! Provocerar jag er? Ber om ursäkt i så fall!!
Ha ha känner igen det därpatrik659 skrev:Som vanligt ingenting, går inte att få ngt gjort över huvudtaget sp vi har en dotter med utvecklingsstörning, Autism, adhd och sömstörning! Så ni som tycker att "Ahhh vad lite jag fått gjort idag" har troligen gjort mer än vad vi får gjort på ett kvartal!! Provocerar jag er? Ber om ursäkt i så fall!!
Har våran dotter under utredning kring drag av autism och adhd.
Man får ha en ugglas vakande, tålamod som nalle phu och spänst som tiger för att hänga med i tempot.