4 933 332 lĂ€st ·
33 988 svar
4933k lÀst
34,0k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Det ser vĂ€rre ut Ă€n vad det faktiskt Ă€r đ¶S sinuslinus skrev:
NedervĂ„ningen sĂ„ saknar tvĂ„ av rummen helt vĂ€gguttag. Dosorna som syns pĂ„ bilden betjĂ€nar tvĂ„ lampor, dessa Ă€r relativt enkla att dra om đ
Elen pÄ ovanvÄningen Àr mer eller mindre okej, nÄgra uttag ska bytas men jord finns och Àr inkopplad i alla rum förutom ett.
JordtrĂ„den till köket lyckades jag hitta gömde i en kulodosa idag, framdragen frĂ„n centralen men ej kopplad i dosan đ«Ł.
SkogsÀgare
· Stockholm och SmĂ„lands inland
· 23 254 inlĂ€gg
DĂŒsseldorff
ByggnadsvÄrdare
· Bromma
· 3 139 inlĂ€gg
DĂŒsseldorff
ByggnadsvÄrdare
- Bromma
- 3 139 inlÀgg
Löst ett galet stopp i ena avloppsstammen. Tog tvÀrstopp hÀromdagen. FÄtt jobba typ 2 timmar med varmvattentryck och till slut slÀppte det. Otroligt tillfredsstÀllande sluuuurp-ljud.
SkogsÀgare
· Stockholm och SmĂ„lands inland
· 23 254 inlĂ€gg
Vem har sagt nÄgot om att inte gilla!? Jag var ju bara nyfiken.fatsug skrev:
Det Àr ju imponerande i sig. Jag har ocksÄ ett, men det Àr nog snarast sent 1900-tal eller senare.fatsug skrev:
Det blir nog inte dĂ„ligt utan hellerâŠfatsug skrev:
IgÄr och idag har jag skrapat takpannorna med en takskrapa. Gick hur bra som helst och till veckan ska taket behandlas med antimossmedel. TvÄ skottkÀrror fylldes frÄn norra sidan av taket. Haft planera pÄ att göra detta under flera Är och Àntligen hÀnde det. Bytte Àven 4 spruckna pannor.
Köpte denna frÄn Jula. 349:-mexitegel skrev:
3 meter lÄng och stabil Àven helt utdragen.
RÀcker inte över hela taket utan fick stÄ pÄ nocken och skrapa ned, sen var det bara typ 2 meter kvar som togs frÄn stege.