4 827 710 läst ·
33 458 svar
4828k läst
33,5k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
P
p.lundgren
Husägare
· Värmlänning vilse i Storstockholm
· 750 inlägg
p.lundgren
Husägare
- Värmlänning vilse i Storstockholm
- 750 inlägg
Inventerat materialförrådet och skrivit inköpslistor på allt som behöver finnas "hemma". Har man hus på landet så är det väldigt irriterande att inte ha ett bra sortiment av "bra att ha" grejer hemma när man drar igång ett kvällsprojekt. Så till helgen blir det att åka i väg och fylla släpet med diverse plywood, osb, board, råspont, reglar och lite takpapp. Bara inköpslistan för skruv av olika slag tar upp en A4 
Gödslat gräsmattan och hör nu med förtjusning att regnet börjar droppa på fönsterblecken.
Gick sen in och målade väggarna i hallen på ovanvåningen. Drog om en telekabel också. Den hade tidigare suttit längs ett dörrfoder runt en dörr, men när väggen revs la jag ned en slang under golvet istället där den nu får gå.
Gick sen in och målade väggarna i hallen på ovanvåningen. Drog om en telekabel också. Den hade tidigare suttit längs ett dörrfoder runt en dörr, men när väggen revs la jag ned en slang under golvet istället där den nu får gå.
Plattor lagda till lekstugan.
Förarbetet krävde en Passat, 15 m rep, ett par 2"7
r ett spett och en imponerad son.
Grillhörnan till altanen klar. Efter år av att riva upp och jämna ut trädgården, får jag äntligen börja skapa något.
Ernst kommer framstå som en ohövlig och smaklös gubbe när jag är färdig!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Förarbetet krävde en Passat, 15 m rep, ett par 2"7
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Grillhörnan till altanen klar. Efter år av att riva upp och jämna ut trädgården, får jag äntligen börja skapa något.
Ernst kommer framstå som en ohövlig och smaklös gubbe när jag är färdig!
Redigerat: