4 933 504 läst ·
33 989 svar
4934k läst
34,0k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Gammalt handfat så det är ingen fast sil utan den sitter ihop med proppen. Osäkert vilket av de två yngsta barnen som är skyldig till tandborsten, örhänget är åtminstone frun i huset som placerat där.K knipo skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Renoverare
· Västragötaland
· 875 inlägg
Blev lite mjuka jobb med firmware uppdatering på egna routern. Farten ut på nätet hade blivit ordentligt långsammare men en uppdatering löste det "problemet".
Frågan är väl egentligen varför skulle det öka hastigheten? Trodde nog mest att sänkningen på hastigheten berodde på ökad trafik i vårt nät allteftersom men när jag tittade på statistikken från Ownit så var det inte speciellt fullt i pipan till vårt egna, samfällighetens, nät.
Frågan är väl egentligen varför skulle det öka hastigheten? Trodde nog mest att sänkningen på hastigheten berodde på ökad trafik i vårt nät allteftersom men när jag tittade på statistikken från Ownit så var det inte speciellt fullt i pipan till vårt egna, samfällighetens, nät.
Paneltaket (som jag skrivit om i ett inlägg) är färdigmålat så nu är det dags för listerna. De flesta blir vita medan några blir brunsvarta. För att passa in med det gamla sjuttiotalsbrunsvarta -som vi sparat på några platser i huset- blandar jag Beckers brunsvarta lasyr med två delar svart. Målar man tre lager blir det svårt att skilja nytt från gammalt.
Men först ta bort gammal spik och tvätta/slipa lister. Glad att den enkla arbetsbänk jag byggde är full med gamla hål, urtag och vinklar så det blir enkelt att arbeta, Bank bank...
Men först ta bort gammal spik och tvätta/slipa lister. Glad att den enkla arbetsbänk jag byggde är full med gamla hål, urtag och vinklar så det blir enkelt att arbeta, Bank bank...
Logga in
Skapa konto
Redigerat:
La nya plattor i tvättstugan 
Blev inte alls bra men ska det göras ordentligt så behöver vi troligtvis flytspackla golvet och det får vänta tills nästa år
Blev inte alls bra men ska det göras ordentligt så behöver vi troligtvis flytspackla golvet och det får vänta tills nästa år
Smet ner i gruvan och knackade puts ikväll....
Fick även börjat fräsa väggarna också...
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Fick även börjat fräsa väggarna också...
Logga in
Skapa konto