4 933 517 läst ·
33 989 svar
4934k läst
34,0k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Fixat nya upphängningen till takbalkarna
Och rivit resten av innertaket och väggen som var kvar. Två gipsskivor på väggen kvar att rycka loss innan isolering av taket tar fart.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och rivit resten av innertaket och väggen som var kvar. Två gipsskivor på väggen kvar att rycka loss innan isolering av taket tar fart.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Frågan i morse lät :
- Kan vi göra i ordning kattvinden till ett riktigt förråd?
- Jajjamensan, om du river allt, svarade jag...
Tog lite smygfoton, tre timmar senare var allt borta, fint lagt på kärran.
Imorgon blir det tippen och bygghandel, tisdagen och onsdagen är numera uppbokad för att göra en bra förvaring..
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Spräckt berg, städat undan och imorgon kommer maskinerna.
Då ska fibern grävas ner, flytta på en grushög och försöka hinna med att väga av framsidan då markplattorna kommer på måndag
Då ska fibern grävas ner, flytta på en grushög och försöka hinna med att väga av framsidan då markplattorna kommer på måndag
Idag har jag målat taket i lillemans rum och trådat om elen för att få jordade uttag.
Igår var mer spännande, då lagade jag fönsterbågen som var lite rutten. Skulle egentligen fixats när jag målade om alla fönster för ett par år sen, men orkade inte med detta fönster också just då.
Lite pyssligt när man saknar bordssåg och hyvel, men allt går bara man vill. Är rätt nöjd över resultatet
Igår var mer spännande, då lagade jag fönsterbågen som var lite rutten. Skulle egentligen fixats när jag målade om alla fönster för ett par år sen, men orkade inte med detta fönster också just då.
Logga in
Skapa konto
Lite pyssligt när man saknar bordssåg och hyvel, men allt går bara man vill. Är rätt nöjd över resultatet