1 161 073 läst ·
8 568 svar
1161k läst
8,6k svar
Vad har ni gjort med er trädgård idag?
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Ja, jag har kommit lika långt som du har på bilden.MSjöström skrev:
Och sedan kom jag inte längre. Vad skall man med en massa tryckimpregnerade bräder till?
Sitter gärna i en stol på gräset/gruset och solar
Fast det verkar lite skuggigt på bilden
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Har krattat ut 50 - 100 mullvadshögar på min äng.
Ganska jobbigt, dj-la odjur
Grannen som är extrem djurvän (typ slår aldrig ihjäl en fluga) har mullvadsavel på tomten.
Om man inte får undan högarna förvandlas tomten till ett vulkanlandskap
när gräset växer upp och rotar sig.
Ganska jobbigt, dj-la odjur
Grannen som är extrem djurvän (typ slår aldrig ihjäl en fluga) har mullvadsavel på tomten.
Om man inte får undan högarna förvandlas tomten till ett vulkanlandskap
när gräset växer upp och rotar sig.
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Grannens garage skuggar fram till 11-tiden ungefär, sen är det soligt resten av dagen!KnockOnWood skrev:
Jag har varit på garagetaket för andra dagen i rad, värmt ner bubblor, limmat skarvar, mm. I morgon ska nytt papp på, kanske. En hantverkare hade gjort en piruett och slitit av sig håret, hur lång tid kan det ta! Men jag har tid.
Det är ju inte trädgård precis, men garaget står i trädgården förstås, och jag måste skriva nåt eller tror ni att jag bara ligger på soffan och pillar navelludd i detta fina väder, det går inte för sig.
Det är ju inte trädgård precis, men garaget står i trädgården förstås, och jag måste skriva nåt eller tror ni att jag bara ligger på soffan och pillar navelludd i detta fina väder, det går inte för sig.
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Bara han inte blir kall om stjärten