Hej!

Vi har också lagt klick-marmoleum i köket och är supernöjda. Frånsett läggningen, för det var verkligen ett härke, man behövde en stor portion tålamod! (Tur att jag har glömt hur arg jag var...)

Såhär efter ett halvår tycker vi att vi gjorde helt rätt val. Snyggt, skönt, "håller med" (fint småländskt uttryck för att smuts inte syns) och lättstädat.

Men som plf66 säger; klickplattorna är nog inte så smart att såga.

/Elin
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.