143 755 läst ·
316 svar
144k läst
316 svar
Vad har ni för årlig vattenförbrukning?
Då duchsr dom säkert flera gånger om dagen. Kanske vattnar i trädgården med dricksvattenR roke skrev:
Jag har ingen vattenmätare. Men ungefär en hink vatten varannan dag 1,8 m³. Och eldriven trädgärdspump på sommaren. Räknar att jag använder 3m³ med den som max.Alfredo skrev:
Ingen granne här har vattenmätare.
Hobbyelektriker
· E
· 15 370 inlägg
53 m3 senaste året för hela hushållet. 2 vuxna och 1 barn samt en del vattning av odlingar när regntunnan inte räcker till.
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 464 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 464 inlägg
Flyttat och i nya huset har vi fördubblat vattenförbrukningen. Inga ändrade vanor..
Men har en nyare "smart" Bosch diskmaskin. Whirlpool tvättmaskin, ingen tork/tumlare.
Kvarnen för matavfallet ska ju ha vatten vilket är nytt.
Var den gamla Cylinda disk-&tvättmaskinerna vattansnålare än dagens moderna maskiner?
Men har en nyare "smart" Bosch diskmaskin. Whirlpool tvättmaskin, ingen tork/tumlare.
Kvarnen för matavfallet ska ju ha vatten vilket är nytt.
Var den gamla Cylinda disk-&tvättmaskinerna vattansnålare än dagens moderna maskiner?
