8 836 läst ·
18 svar
9k läst
18 svar
Vad har lossnat från tvättmaskinen?
Medlem
· Sverige
· 5 689 inlägg
Det man kan se på presenterade bilder är några små fragment av av något, kan det vara 50 gram?
Vad är det funktionella problemet undrar jag. Maskinen är byggd för att balansera upp långt kraftigare obalanser och jag ser ingen teknisk anledning att anta att det kommer att eskalera av sig självt.
Det måste ha funnits någon typ av symptom som var anledningen att du frågade i denna tråd. Vad var dessa symptom på att något inte stod rätt till?
Vad är det funktionella problemet undrar jag. Maskinen är byggd för att balansera upp långt kraftigare obalanser och jag ser ingen teknisk anledning att anta att det kommer att eskalera av sig självt.
Det måste ha funnits någon typ av symptom som var anledningen att du frågade i denna tråd. Vad var dessa symptom på att något inte stod rätt till?
Det började skramla och det låg smulor under maskinen, det va det ända symptomenH Harald Blåtumme skrev:Det man kan se på presenterade bilder är några små fragment av av något, kan det vara 50 gram?
Klicka här för att svara