8 425 läst ·
32 svar
8k läst
32 svar
Vad har jag för huvudsäkring?
Att gissa på kostnaden är nästan omöjligt.
Du måste i första hand få klartecken från fastighetsägaren.
Sedan måste det finnas "ledigt" effektutrymme att ta ut den önskade ökningen i fastigheten.
Det kan bli problem redan där i en gammal fastighet som från början byggdes för radio och lite lampor.
Det måste undersökas på plats,
Du måste i första hand få klartecken från fastighetsägaren.
Sedan måste det finnas "ledigt" effektutrymme att ta ut den önskade ökningen i fastigheten.
Det kan bli problem redan där i en gammal fastighet som från början byggdes för radio och lite lampor.
Det måste undersökas på plats,
Det finns säker kraft i den stigare som finns i väggen , men det får en elektriker kolla upp med nätägaren .N nht1 skrev:
Du kan själv ringa till dom och fråga om det går att säkra upp till 25 Amp , bara tala om ditt abonnemangsnummer så vet dom allt det kan även vara så att stigaren är för klen , då är det kört för dig
Klicka här för att svara