21 378 läst ·
95 svar
21k läst
95 svar
Vad har hänt med El-Löken?
Är någon av dem död?J jonaserik skrev:Mycket skit om en person här. och misskreditering av denna , ni ska lyfta på hatten/mössan som normalt är om någon går bort och inte skriva , OJ vad bra hen är borta.. Nu är det bättre än denna var på forumet ta det åt er eller ni lika med era egna släktingar och vänner, fy skäms på er.. Nästa gång kanske det är ER tur att få en enkelresa till himlen, vem begråter er då, inte på forumet i alla fall.
Ja det är ju så.J jonaserik skrev:
Jag hoppas att då att de har hälsan och mår bra..
Varför de åkte ut vet jag ej, men så kan det bli ibland..
Hoppas att de kan komma tillbaka.
permanent avstängning tycker jag är bara fjant.. Och så även vissa typer varningar.
Bör väl stå att personen är avstängd om kontot är avstängt.. annars så har de väl bara tagit semester..J jonaserik skrev:
Ja jag vet inte vad de skulle ha blivit varnade för..
Men jag kan tycka att varningarna på detta forum är lite som ett lotteri..
Man kan få varningar utan tidsbegränsning helt för något som inte skett..
De som blivit avstängda får texten ”bannad” under signaturen på alla gamla inlägg och användarens sida blir blockerad.
El-löken gav mig lite husmorstips mot förkylningar innan han försvann. Jag tror han var mån om sin hälsa, så jag tror inte det är någon fara med honom. Bannad är han inte. Han har nog bara hittat tillbaka till livet utanför sociala medier…
Staffas2000 blev varnad många gånger och även tillfälligt avstängd. Vet egentligen inte om det var hans inlägg som var så ”hemska”. De var ofta ganska harmlösa, men folk accepterade inte hans åsikt och ställlningstagande angående covidvaccin. Han fick drevet emot sig. Det blev väl ganska långdragna konstiga diskussionen utan vetenskapligt stöd så att säga. Han försökte lätta upp stämningen med lite musikvideos men det hjälpte inte, vart ju ofta väldigt Off topic, men ganska träffande ibland. Sen blev det allt mer konspirationsteorier och SwebbTV inlägg. Jag tror det var coronatrådarna och spikprotein som knäckte honom, men jag tror även han hittat tillbaka till livet utanför Byggahus.
Jag tror det skulle vara trevligt att ta en öl med honom när pandemin är över.
El-löken gav mig lite husmorstips mot förkylningar innan han försvann. Jag tror han var mån om sin hälsa, så jag tror inte det är någon fara med honom. Bannad är han inte. Han har nog bara hittat tillbaka till livet utanför sociala medier…
Staffas2000 blev varnad många gånger och även tillfälligt avstängd. Vet egentligen inte om det var hans inlägg som var så ”hemska”. De var ofta ganska harmlösa, men folk accepterade inte hans åsikt och ställlningstagande angående covidvaccin. Han fick drevet emot sig. Det blev väl ganska långdragna konstiga diskussionen utan vetenskapligt stöd så att säga. Han försökte lätta upp stämningen med lite musikvideos men det hjälpte inte, vart ju ofta väldigt Off topic, men ganska träffande ibland. Sen blev det allt mer konspirationsteorier och SwebbTV inlägg. Jag tror det var coronatrådarna och spikprotein som knäckte honom, men jag tror även han hittat tillbaka till livet utanför Byggahus.
Jag tror det skulle vara trevligt att ta en öl med honom när pandemin är över.
Så du tror att de som ger dig husmorstips samt är måna om sin hälsa inte kan råka ut för något tråkigt?blackarrow skrev:
Hur kom du fram till det?
Jag tänker precis tvärtom, när någon helt plötsligt försvinner utan några tecken efter att ha varit engagerad o aktiv i flera år här så är det sannolikt att något oväntat inträffat.
Tråkiga saker händer alla förr eller senare tyvärr..
He's back!Düsseldorff skrev:
Han har skrivit några inlägg i den här tråden:
https://www.byggahus.se/forum/threads/ta-det-lugnt-och-sansat.480313/
Renoverare
· Stockholm
· 20 214 inlägg
Är varken ryss eller troll.AndersMalmgren skrev:
Dock så är bilderna blurrade i detta forum om man inte är inloggad och man måste då öppna dessa i en ny flik.
Men är man inloggad slipper man detta.
Kanske hade gått att betala för att slippa. Reklam exempelvis.
Jag gillar paret Eskilsson som driver denna sida. Och Hempularen är moderatorernas moderator. Bra man hållt ställningarna.
Har du suttit på kåken med restriktioner?E El-Löken66 skrev:Är varken ryss eller troll.
Dock så är bilderna blurrade i detta forum om man inte är inloggad och man måste då öppna dessa i en ny flik.
Men är man inloggad slipper man detta.
Kanske hade gått att betala för att slippa. Reklam exempelvis.
Jag gillar paret Eskilsson som driver denna sida. Och Hempularen är moderatorernas moderator. Bra man hållt ställningarna.
