P
J jonaserik skrev:
Mycket skit om en person här. och misskreditering av denna , ni ska lyfta på hatten/mössan som normalt är om någon går bort och inte skriva , OJ vad bra hen är borta.. Nu är det bättre än denna var på forumet ta det åt er eller ni lika med era egna släktingar och vänner, fy skäms på er.. Nästa gång kanske det är ER tur att få en enkelresa till himlen, vem begråter er då, inte på forumet i alla fall.
Är någon av dem död?
 
  • Gilla
JSten
  • Laddar…
Ingen som vet, jag har dennes mailadress och sänt för länge sedan och frågat vad som hänt och inget svar. Blir nog svårt att få info om något då BH inte lämnar ut uppgifter för person.
 
P
J jonaserik skrev:
Ingen som vet, jag har dennes mailadress och sänt för länge sedan och frågat vad som hänt och inget svar. Blir nog svårt att få info om något då BH inte lämnar ut uppgifter för person.
Ja det är ju så.
Jag hoppas att då att de har hälsan och mår bra..
Varför de åkte ut vet jag ej, men så kan det bli ibland..

Hoppas att de kan komma tillbaka.
permanent avstängning tycker jag är bara fjant.. Och så även vissa typer varningar.
 
  • Gilla
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
Inte bannad i.a.f , står som aktiv, sista inlägget 2021-08-01, sen som du säger, avstängning för vad ??? och varningar för vad ??? Är en ren tolkningsfråga från BH och kanske inte relevant med fakta.
 
P
J jonaserik skrev:
Inte bannad i.a.f , står som aktiv, sista inlägget 2021-08-01, sen som du säger, avstängning för vad ??? och varningar för vad ??? Är en ren tolkningsfråga från BH och kanske inte relevant med fakta.
Bör väl stå att personen är avstängd om kontot är avstängt.. annars så har de väl bara tagit semester..

Ja jag vet inte vad de skulle ha blivit varnade för.. :thinking:
Men jag kan tycka att varningarna på detta forum är lite som ett lotteri..
Man kan få varningar utan tidsbegränsning helt för något som inte skett..
 
  • Gilla
Myrstacken
  • Laddar…
De som blivit avstängda får texten ”bannad” under signaturen på alla gamla inlägg och användarens sida blir blockerad.

El-löken gav mig lite husmorstips mot förkylningar innan han försvann. Jag tror han var mån om sin hälsa, så jag tror inte det är någon fara med honom. Bannad är han inte. Han har nog bara hittat tillbaka till livet utanför sociala medier…

Staffas2000 blev varnad många gånger och även tillfälligt avstängd. Vet egentligen inte om det var hans inlägg som var så ”hemska”. De var ofta ganska harmlösa, men folk accepterade inte hans åsikt och ställlningstagande angående covidvaccin. Han fick drevet emot sig. Det blev väl ganska långdragna konstiga diskussionen utan vetenskapligt stöd så att säga. Han försökte lätta upp stämningen med lite musikvideos men det hjälpte inte, vart ju ofta väldigt Off topic, men ganska träffande ibland. Sen blev det allt mer konspirationsteorier och SwebbTV inlägg. Jag tror det var coronatrådarna och spikprotein som knäckte honom, men jag tror även han hittat tillbaka till livet utanför Byggahus.
Jag tror det skulle vara trevligt att ta en öl med honom när pandemin är över. :D
 
  • Gilla
Lilllen och 3 till
  • Laddar…
Hus tomte
Ge grabbarna ett ”vaccin”pass så lite ”kärlek” kan komma tillbax till forumet:p
 
Nissens
blackarrow blackarrow skrev:
El-löken gav mig lite husmorstips mot förkylningar innan han försvann. Jag tror han var mån om sin hälsa, så jag tror inte det är någon fara med honom. Bannad är han inte. Han har nog bara hittat tillbaka till livet utanför sociala medier…
Så du tror att de som ger dig husmorstips samt är måna om sin hälsa inte kan råka ut för något tråkigt?

Hur kom du fram till det?

Jag tänker precis tvärtom, när någon helt plötsligt försvinner utan några tecken efter att ha varit engagerad o aktiv i flera år här så är det sannolikt att något oväntat inträffat.

Tråkiga saker händer alla förr eller senare tyvärr..
 
Nissens
Cruzze Cruzze skrev:
Och vad har hänt med Husqvarna220Ac ?

[länk]

:(
Han verkade inte vara speciellt aktiv här, så han kanske tröttnat? Hans senaste ”gilla” markering var i november 2019, medan senaste inloggning var 6 månader senare, i maj 2020…
 
  • Wow
Pin
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
He's back!
Han har skrivit några inlägg i den här tråden:

[länk]
Han har blivit rysstroll också :crysmile:
 
  • Gilla
guggen och 1 till
  • Laddar…
E
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Han har blivit rysstroll också :crysmile:
Är varken ryss eller troll.
Dock så är bilderna blurrade i detta forum om man inte är inloggad och man måste då öppna dessa i en ny flik.

Men är man inloggad slipper man detta.
Kanske hade gått att betala för att slippa. Reklam exempelvis.
Jag gillar paret Eskilsson som driver denna sida. Och Hempularen är moderatorernas moderator. Bra man hållt ställningarna.
 
F
E El-Löken66 skrev:
Är varken ryss eller troll.
Dock så är bilderna blurrade i detta forum om man inte är inloggad och man måste då öppna dessa i en ny flik.

Men är man inloggad slipper man detta.
Kanske hade gått att betala för att slippa. Reklam exempelvis.
Jag gillar paret Eskilsson som driver denna sida. Och Hempularen är moderatorernas moderator. Bra man hållt ställningarna.
Har du suttit på kåken med restriktioner?
 
  • Haha
guggen och 2 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Han har blivit rysstroll också :crysmile:
Kan man säga att du är ett 08 troll :thinking:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.