F fsn #31 Medlem · Västra götaland · 12 672 inlägg 8 sep 2021 22:46 fsn Medlem Västra götaland 12 672 inlägg 8 sep 2021 22:46 #31 Maskintok skrev: Låter som om överhettningsskyddet löste ut.. Och vi vet ju alla hur svårt det är nu med tekniska prylar.. 2 halvledare blir inte 1 hel har han inte varit överhettad eller tom bränd i flera år?
Maskintok skrev: Låter som om överhettningsskyddet löste ut.. Och vi vet ju alla hur svårt det är nu med tekniska prylar.. 2 halvledare blir inte 1 hel har han inte varit överhettad eller tom bränd i flera år?
F fsn #32 Medlem · Västra götaland · 12 672 inlägg 8 sep 2021 22:49 fsn Medlem Västra götaland 12 672 inlägg 8 sep 2021 22:49 #32 F fsn skrev: Ser tyvärr ingen annan förklaring. Han gick från 100 till 0 över en natt. Inte vara ledsen nu Düsseldorf, Löken är snart tillbaka.
F fsn skrev: Ser tyvärr ingen annan förklaring. Han gick från 100 till 0 över en natt. Inte vara ledsen nu Düsseldorf, Löken är snart tillbaka.
P Plupp 433451 #33 Anonym 8 sep 2021 22:59 Plupp 433451 Anonym 8 sep 2021 22:59 #33 F fsn skrev: har han inte varit överhettad eller tom bränd i flera år? kanske är något fel som är trasigt
F fsn skrev: har han inte varit överhettad eller tom bränd i flera år? kanske är något fel som är trasigt
F fribygg #34 Medlem · Östergötland · 23 271 inlägg 8 sep 2021 23:11 fribygg Medlem Östergötland 23 271 inlägg 8 sep 2021 23:11 #34 F fsn skrev: Inte vara ledsen nu Düsseldorf, Löken är snart tillbaka. Eller så har han fått "hugg" och gör nya smålökar istället för att spilla sin tid här som vi andra?
F fsn skrev: Inte vara ledsen nu Düsseldorf, Löken är snart tillbaka. Eller så har han fått "hugg" och gör nya smålökar istället för att spilla sin tid här som vi andra?
P Plupp 433451 #35 Anonym 8 sep 2021 23:17 Plupp 433451 Anonym 8 sep 2021 23:17 #35 F fribygg skrev: Eller så har han fått "hugg" och gör nya smålökar istället för att spilla sin tid här som vi andra? Ahh.. Och blivit El-göken?
F fribygg skrev: Eller så har han fått "hugg" och gör nya smålökar istället för att spilla sin tid här som vi andra? Ahh.. Och blivit El-göken?
F fribygg #36 Medlem · Östergötland · 23 271 inlägg 8 sep 2021 23:19 fribygg Medlem Östergötland 23 271 inlägg 8 sep 2021 23:19 #36 Maskintok skrev: Ahh.. Och blivit El-göken? Det där vet du väl mer om än de flesta?
P Plupp 433451 #37 Anonym 8 sep 2021 23:24 Plupp 433451 Anonym 8 sep 2021 23:24 #37 F fribygg skrev: Det där vet du väl mer om än de flesta? Jajemän
Krille-72 #38 Medlem · 3 584 inlägg 9 sep 2021 07:17 Krille-72 Medlem 3 584 inlägg 9 sep 2021 07:17 #38 Är det någon som frågat admin om han är avstängd eller inte?
Krilleman #39 Husspekulant · D · 18 380 inlägg 9 sep 2021 07:23 Krilleman Husspekulant D 18 380 inlägg 9 sep 2021 07:23 #39 Det verkar inte vara så att han är bannad. Är man bannad så kan man inte se medlemsprofilen. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Det verkar inte vara så att han är bannad. Är man bannad så kan man inte se medlemsprofilen. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
F fsn #40 Medlem · Västra götaland · 12 672 inlägg 9 sep 2021 08:51 fsn Medlem Västra götaland 12 672 inlägg 9 sep 2021 08:51 #40 Krilleman skrev: Det verkar inte vara så att han är bannad. Är man bannad så kan man inte se medlemsprofilen. [bild] Står det om han lever?
Krilleman skrev: Det verkar inte vara så att han är bannad. Är man bannad så kan man inte se medlemsprofilen. [bild] Står det om han lever?
Claes Sörmland #41 Medlem · 33 326 inlägg 9 sep 2021 08:53 Claes Sörmland Medlem 33 326 inlägg 9 sep 2021 08:53 #41 Löken har inte möjligtvis blivit bananen eller nån annan nytillkommen fruktanvändare?
P Plupp 433451 #42 Anonym 9 sep 2021 08:54 Plupp 433451 Anonym 9 sep 2021 08:54 #42 Claes Sörmland skrev: Löken har inte möjligtvis blivit bananen eller nån annan nytillkommen fruktanvändare? apan? vänta bara tills trasan kommer... Eller nicko och pulver
Claes Sörmland skrev: Löken har inte möjligtvis blivit bananen eller nån annan nytillkommen fruktanvändare? apan? vänta bara tills trasan kommer... Eller nicko och pulver
Dan_Johansson #43 Allvetare · Västra götaland · 10 922 inlägg 9 sep 2021 08:56 Dan_Johansson Allvetare Västra götaland 10 922 inlägg 9 sep 2021 08:56 #43 Krilleman skrev: Det verkar inte vara så att han är bannad. Är man bannad så kan man inte se medlemsprofilen. [bild] 5656 inlägg på mindre än ett år, han måste ju bränt ut sig totalt ...
Krilleman skrev: Det verkar inte vara så att han är bannad. Är man bannad så kan man inte se medlemsprofilen. [bild] 5656 inlägg på mindre än ett år, han måste ju bränt ut sig totalt ...
P Plupp 433451 #44 Anonym 9 sep 2021 08:58 Plupp 433451 Anonym 9 sep 2021 08:58 #44 Dan_Johansson skrev: 5656 inlägg på mindre än ett år, han måste ju bränt ut sig totalt ... hallo... halvledarna funkar fortfarande
Dan_Johansson skrev: 5656 inlägg på mindre än ett år, han måste ju bränt ut sig totalt ... hallo... halvledarna funkar fortfarande
Alfredo #45 Besserwisser · Västernorrland · 38 343 inlägg 9 sep 2021 09:07 Alfredo Besserwisser Västernorrland 38 343 inlägg 9 sep 2021 09:07 #45 Han kanske har restriktioner?