Düsseldorff
Fortfarande ingen El-Lök. Jag har bearbetat sorgen och accepterat förlusten. Good riddance.
 
  • Gilla
  • Wow
Appendix och 1 till
  • Laddar…
shhhhh_keep_it_down_walking_dead.gif
 
  • Haha
  • Gilla
Appendix och 12 till
  • Laddar…
Düsseldorff
Jag ser framför mig hur 1 augusti kan bli en dag då vi alla "hedrar" minnet av en av forumets besvärligaste medlemmar.

Ungefär som mitt hemmalag AIK hedrar Ivan Turina minut 27 av varje hemmamatch sedan han gick bort.

Fast tvärtom. Låt oss hedra det vi aldrig vill ha tillbaka på forumet! En symbol för vad vi inte vill ha.
 
F
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Jag ser framför mig hur 1 augusti kan bli en dag då vi alla "hedrar" minnet av en av forumets besvärligaste medlemmar.

Ungefär som mitt hemmalag AIK hedrar Ivan Turina minut 27 av varje hemmamatch sedan han gick bort.

Fast tvärtom. Låt oss hedra det vi aldrig vill ha tillbaka på forumet! En symbol för vad vi inte vill ha.
Det finns andra besvärliga, tex den (som det verkar) evigt bannade Staffan2000 eller vad han kallade sig. Fast han kanske oxå är död, han var ju antivaxare.
 
  • Haha
Dan_Johansson
  • Laddar…
Düsseldorff
F fsn skrev:
Det finns andra besvärliga, tex den (som det verkar) evigt bannade Staffan2000 eller vad han kallade sig. Fast han kanske oxå är död, han var ju antivaxare.
Låt 1 augusti bli dagen då vi samfällt hedrar minnet av alla användare som misskött sig så grovt att de blivit bannade. Med särskilt hedersomnämnande, för all framtid, vad gäller El-Löken och Staffan2000, som gemensamt givit upphov till ungefär 10 000x mer aggression och ilska än den genomsnittliga användaren.
 
  • Gilla
Appendix och 2 till
  • Laddar…
F
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Låt 1 augusti bli dagen då vi samfällt hedrar minnet av alla användare som misskött sig så grovt att de blivit bannade. Med särskilt hedersomnämnande, för all framtid, vad gäller El-Löken och Staffan2000, som gemensamt givit upphov till ungefär 10 000x mer aggression och ilska än den genomsnittliga användaren.
Dom är saknade….. lite.
 
  • Gilla
guggen
  • Laddar…
galento
Keiller Keiller skrev:
Jag har för mig att han skrev i någon tråd att han skulle logga ut och ta en paus från byggahus.
Det har man faktiskt funderat på själv också för internet användandet överlag har väl blivit väl mkt senaste tiden.
 
Är Staffan bannad? Nu när ni säger det har man ju inte hört av han på länge
 
harry73
Yep, han är bannad
 
harry73 harry73 skrev:
Yep, han är bannad
Jo såg det nu. Någon som vet vad som sades? Undrar om maskintorsk är samma person.
 
P
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Jo såg det nu. Någon som vet vad som sades? Undrar om maskintorsk är samma person.
Är det mig du menar?

Skulle jag vara El-Löken66 eller Staffans2000?

El-Löken66 kunde jag diskutera med..
Staffan var bara en provocerande....

hör med admin.. jag är ingen av dessa..
vilket säkert @Marlen Eskilsson eller @Per Eskilsson verifierar.
 
  • Haha
AndersMalmgren
  • Laddar…
P
Maskintok skrev:
Är det mig du menar?

Skulle jag vara El-Löken66 eller Staffans2000?

El-Löken66 kunde jag diskutera med..
Staffan var bara en provocerande....
Staffans2000 var en rätt underhållande retsticka som aldrig missade en chans att driva med normisarna i alla skräptrådar. Vore smartare att ta bort skräpet än de som bekämpar det men är affärsidén att visa reklam och få många sidvisningar ar så blir ju produkten därefter.

Det verkar på något märkligt sätt finnas ett behov av att läsa inlägg där en skock får upprepar exakt samma budskap som alla nyhetsmedia kablar ut eller dryga stockholmare skryter med vad de tjänar och vilken fjollig mat de äter...

Varför man vill ta del av just det på ett byggforum undangår däremot mitt förstånd fullständigt!
 
  • Gilla
jonaserik och 3 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Jo såg det nu. Någon som vet vad som sades? Undrar om maskintorsk är samma person.
maskintorsk. :crysmile:
Varför blev Staffan bannad, nån som vet? Vem ska nu säga åt alla att ta en öl och gå och lägga sig? :thinking:
 
  • Haha
AndersMalmgren
  • Laddar…
Mycket skit om en person här. och misskreditering av denna , ni ska lyfta på hatten/mössan som normalt är om någon går bort och inte skriva , OJ vad bra hen är borta.. Nu är det bättre än denna var på forumet ta det åt er eller ni lika med era egna släktingar och vänner, fy skäms på er.. Nästa gång kanske det är ER tur att få en enkelresa till himlen, vem begråter er då, inte på forumet i alla fall.
 
  • Gilla
erkka och 1 till
  • Laddar…
MultiMan
Apropå torsk och kärnkraft:

 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.