P
D Dr Jumping Jack skrev:
Ett snitt på ca 20 inlägg per dag i ett år kräver sin man, han har väl tröttnat.
Och hur många var ärliga och hjälpsamma?
Det är de jag räknar ;)
Resten är ju oftast skoj..
 
P
mnils skrev:
Eller skaffat sig ett liv...
Då hade han nog varit tillbaka..
liv är det oavsett...
innehållet styr man över själv...
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Maskintok skrev:
Och hur många var ärliga och hjälpsamma?
Det är de jag räknar ;)
Resten är ju oftast skoj..
5?
 
P
S Strontus skrev:
5?
:crysmile::crysmile:
Nä några mer var det väl... :thinking::surprised:
 
  • Gilla
Strontus
  • Laddar…
Tja, några till kan det möjligen vara, jag har inte läst alla ;-)
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
P
S Strontus skrev:
Tja, några till kan det möjligen vara, jag har inte läst alla ;-)
inte jag heller.. :crysmile:
Även om jag försöker hinna med de flesta inlägg i de trådar jag deltar i...
 
Hus tomte
Ingen som hört nått nytt?
 
F
Var El-Löken en vaccinmotståndare? Covid har honom nu….
 
P
Hus tomte Hus tomte skrev:
Ingen som hört nått nytt?
käkat för mycket lök och lagt en kabel kanske? :crysmile::crysmile:

säkringen kanske gick på vägen ut... Och där är han nu.. :crysmile::crysmile::crysmile:
 
  • Haha
galento
  • Laddar…
mnils skrev:
Eller skaffat sig ett liv...
Va hemskt det låter.
Va bra vi har det här tillsammans på byggahus :rofl:
 
P
A Andy78 skrev:
Va hemskt det låter.
Va bra vi har det här tillsammans på byggahus :rofl:
Liv har vi allihopa.. Men innehållet varierar..
som tur är.... För då kan vi komplettera varandra..
 
  • Gilla
galento och 1 till
  • Laddar…
Düsseldorff
F fsn skrev:
du tror alltså att han har kilat vidare?
Gud nej, det hoppas jag verkligen inte! Och tror inte heller, har känslan att löken är en seg jävel.
 
P
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Gud nej, det hoppas jag verkligen inte! Och tror inte heller, har känslan att löken är en seg jävel.
inge vidare att ha i grytan då? :rofl:;)
 
  • Haha
  • Gilla
Düsseldorff och 1 till
  • Laddar…
F
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Gud nej, det hoppas jag verkligen inte! Och tror inte heller, har känslan att löken är en seg jävel.
Ser tyvärr ingen annan förklaring. Han gick från 100 till 0 över en natt.
 
  • Ledsen
Düsseldorff
  • Laddar…
P
F fsn skrev:
Ser tyvärr ingen annan förklaring. Han gick från 100 till 0 över en natt.
Låter som om överhettningsskyddet löste ut..
Och vi vet ju alla hur svårt det är nu med tekniska prylar.. :rofl:
2 halvledare blir inte 1 hel:crysmile:
 
  • Gilla
  • Haha
Dowser4711 och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.