P Plupp 433451 #16 Anonym 29 aug 2021 11:40 Plupp 433451 Anonym 29 aug 2021 11:40 #16 D Dr Jumping Jack skrev: Ett snitt på ca 20 inlägg per dag i ett år kräver sin man, han har väl tröttnat. Och hur många var ärliga och hjälpsamma? Det är de jag räknar Resten är ju oftast skoj..
D Dr Jumping Jack skrev: Ett snitt på ca 20 inlägg per dag i ett år kräver sin man, han har väl tröttnat. Och hur många var ärliga och hjälpsamma? Det är de jag räknar Resten är ju oftast skoj..
P Plupp 433451 #17 Anonym 29 aug 2021 11:40 Plupp 433451 Anonym 29 aug 2021 11:40 #17 mnils skrev: Eller skaffat sig ett liv... Då hade han nog varit tillbaka.. liv är det oavsett... innehållet styr man över själv...
mnils skrev: Eller skaffat sig ett liv... Då hade han nog varit tillbaka.. liv är det oavsett... innehållet styr man över själv...
S Strontus #18 Medlem · Uppsala · 1 565 inlägg 29 aug 2021 11:46 Strontus Medlem Uppsala 1 565 inlägg 29 aug 2021 11:46 #18 Maskintok skrev: Och hur många var ärliga och hjälpsamma? Det är de jag räknar Resten är ju oftast skoj.. 5?
Maskintok skrev: Och hur många var ärliga och hjälpsamma? Det är de jag räknar Resten är ju oftast skoj.. 5?
P Plupp 433451 #19 Anonym 29 aug 2021 11:47 Plupp 433451 Anonym 29 aug 2021 11:47 #19 S Strontus skrev: 5? Nä några mer var det väl...
S Strontus #20 Medlem · Uppsala · 1 565 inlägg 29 aug 2021 11:49 Strontus Medlem Uppsala 1 565 inlägg 29 aug 2021 11:49 #20 Tja, några till kan det möjligen vara, jag har inte läst alla ;-)
P Plupp 433451 #21 Anonym 29 aug 2021 11:50 Plupp 433451 Anonym 29 aug 2021 11:50 #21 S Strontus skrev: Tja, några till kan det möjligen vara, jag har inte läst alla ;-) inte jag heller.. Även om jag försöker hinna med de flesta inlägg i de trådar jag deltar i...
S Strontus skrev: Tja, några till kan det möjligen vara, jag har inte läst alla ;-) inte jag heller.. Även om jag försöker hinna med de flesta inlägg i de trådar jag deltar i...
Hus tomte #22 Verktygstokig · Södra Stockholm · 671 inlägg 5 sep 2021 20:03 Hus tomte Verktygstokig Södra Stockholm 671 inlägg 5 sep 2021 20:03 #22 Ingen som hört nått nytt?
F fsn #23 Medlem · Västra götaland · 12 672 inlägg 5 sep 2021 20:19 fsn Medlem Västra götaland 12 672 inlägg 5 sep 2021 20:19 #23 Var El-Löken en vaccinmotståndare? Covid har honom nu….
P Plupp 433451 #24 Anonym 5 sep 2021 20:19 Plupp 433451 Anonym 5 sep 2021 20:19 #24 Hus tomte skrev: Ingen som hört nått nytt? käkat för mycket lök och lagt en kabel kanske? säkringen kanske gick på vägen ut... Och där är han nu..
Hus tomte skrev: Ingen som hört nått nytt? käkat för mycket lök och lagt en kabel kanske? säkringen kanske gick på vägen ut... Och där är han nu..
A A-Man_08 #25 Medlem · Stockholm · 9 741 inlägg 5 sep 2021 20:50 A-Man_08 Medlem Stockholm 9 741 inlägg 5 sep 2021 20:50 #25 mnils skrev: Eller skaffat sig ett liv... Va hemskt det låter. Va bra vi har det här tillsammans på byggahus
mnils skrev: Eller skaffat sig ett liv... Va hemskt det låter. Va bra vi har det här tillsammans på byggahus
P Plupp 433451 #26 Anonym 5 sep 2021 21:07 Plupp 433451 Anonym 5 sep 2021 21:07 #26 A Andy78 skrev: Va hemskt det låter. Va bra vi har det här tillsammans på byggahus Liv har vi allihopa.. Men innehållet varierar.. som tur är.... För då kan vi komplettera varandra..
A Andy78 skrev: Va hemskt det låter. Va bra vi har det här tillsammans på byggahus Liv har vi allihopa.. Men innehållet varierar.. som tur är.... För då kan vi komplettera varandra..
Düsseldorff #27 Byggnadsvårdare · Bromma · 3 124 inlägg 8 sep 2021 22:06 Düsseldorff Byggnadsvårdare Bromma 3 124 inlägg 8 sep 2021 22:06 #27 F fsn skrev: du tror alltså att han har kilat vidare? Gud nej, det hoppas jag verkligen inte! Och tror inte heller, har känslan att löken är en seg jävel.
F fsn skrev: du tror alltså att han har kilat vidare? Gud nej, det hoppas jag verkligen inte! Och tror inte heller, har känslan att löken är en seg jävel.
P Plupp 433451 #28 Anonym 8 sep 2021 22:12 Plupp 433451 Anonym 8 sep 2021 22:12 #28 Düsseldorff skrev: Gud nej, det hoppas jag verkligen inte! Och tror inte heller, har känslan att löken är en seg jävel. inge vidare att ha i grytan då?
Düsseldorff skrev: Gud nej, det hoppas jag verkligen inte! Och tror inte heller, har känslan att löken är en seg jävel. inge vidare att ha i grytan då?
F fsn #29 Medlem · Västra götaland · 12 672 inlägg 8 sep 2021 22:18 fsn Medlem Västra götaland 12 672 inlägg 8 sep 2021 22:18 #29 Düsseldorff skrev: Gud nej, det hoppas jag verkligen inte! Och tror inte heller, har känslan att löken är en seg jävel. Ser tyvärr ingen annan förklaring. Han gick från 100 till 0 över en natt.
Düsseldorff skrev: Gud nej, det hoppas jag verkligen inte! Och tror inte heller, har känslan att löken är en seg jävel. Ser tyvärr ingen annan förklaring. Han gick från 100 till 0 över en natt.
P Plupp 433451 #30 Anonym 8 sep 2021 22:29 Plupp 433451 Anonym 8 sep 2021 22:29 #30 F fsn skrev: Ser tyvärr ingen annan förklaring. Han gick från 100 till 0 över en natt. Låter som om överhettningsskyddet löste ut.. Och vi vet ju alla hur svårt det är nu med tekniska prylar.. 2 halvledare blir inte 1 hel
F fsn skrev: Ser tyvärr ingen annan förklaring. Han gick från 100 till 0 över en natt. Låter som om överhettningsskyddet löste ut.. Och vi vet ju alla hur svårt det är nu med tekniska prylar.. 2 halvledare blir inte 1 hel