På tal om planingsstål, vet inte vilket du shoppat men hitta väldigt intressanta här när jag letade [länk]
Asch, stängde av sugaren till slut, var ju inte riktigt lönt. Fick lägga upp en regel och lite systainers i vägen för att begränsa spridningen.
Bra tips om planstål, dock så beställde jag från WealdonTool, då jag har 10% på alla köp https://www.wealdentool.com/acatalog/Online_Catalogue_Surface_Trepanning_928.html#aNA1641050
ville ha med utbytbara skär, för man vet ju aldrig vad man sätter fräsen i alltid. Tanken är att denna även kommer sitta en del i CNCn framöver.
Hade missat wealdens planingsstål med utbytbara skär, låg ju under CNC menyn, det var därför jag länkade till annan sida där det fanns gott om sådana stål.
Helt tillbaka i 2011 så beställde jag från dom, och av misstag skickades min order 2ggr. Jag sa ifrån och skickade tillbaka den ena. Tack vare att jag var ärlig så får jag 10%på alla framtida ordrar
Helt tillbaka i 2011 så beställde jag från dom, och av misstag skickades min order 2ggr. Jag sa ifrån och skickade tillbaka den ena. Tack vare att jag var ärlig så får jag 10%på alla framtida ordrar
Efter ytterligare några rundor svets, slip och riktning börjar tvättställsunderedet närma sig halvfärdigt. Återstår plåthyllor, stödben, sidor, kallgalv, färg och att montera luckorna. Och inte minst glädjen i att slänga ut det befintliga eländet i mdf/komposit
Dessutom är det den första jordbävningssäkra ställning för tvättställ jag någonsin sett! ;D
//Ronnie
Känner att det är ett ansvar jag måste ta för min familj. Faktum är att en av de största problemen vid jordbävningskatastrofer är just de sanitär problem som följer, se bara på Tahiti.
Vad har du själv gjort för att jordbävningssäkra ditt badrum?
Ännu en dag med vab...och som alla vet så är en vab-dag utan att man påbörjat ett projekt en misslyckad vab-dag. (Kraven är att projektet inte ska vara nödvändigt, helst helt oprioriterat av ens respektive, och ska inte gå att slutföra på en dag utan bli stående)