Hej, jag skall renovera och måla mina fönster i mitt radhus byggt 1962. Önskar hjälp med vad nedan hål/glipor i nedre fönsterkarmen har för syfte? Min gissning är att de skall släppa in luft och skapa självdrag, eller?
//Håkan
//Håkan
Är det inte dränering? Hur ser det ut om du öppnar?
Släppa ut fukt som kommit in??
Klicka här för att svara





