31 249 läst ·
161 svar
31k läst
161 svar
Vad händer när GSM- och 3G-näten släcks?
Vad har du satt för PIN-kod? Är ju det klassiska problemet för enheter med SIM-kort.L Lundstroem1 skrev:
Vet inte med HQ connect, men brukar vara att den skall vara '0000'.
Vore lite konstigt om Connect inte skulle funka med ett tredjeparts SIM-kort, även om HQ inte är jättetydliga med hur man skall göra när den förbetalda perioden är slut.
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 138 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 138 inlägg
Min Husqvarna gav upp i årsskiftet, tror det är nerläggning av nätet. Det som är störigt är att det går inte att hitta den via bluetooth längre heller, så man kan inte få kontakt med den i appen överhuvudtaget (430X). Som jag förstår har den inte Wifi inbyggt, annars har jag täckning i stora delar av trädgården.
Har redan bestämt mig för att det inte blir husqvarna när den ger upp helt i framtiden, haft den i sex säsonger hittils, men husqvarna känns dyra och tekniskt efter tyvärr.
Har redan bestämt mig för att det inte blir husqvarna när den ger upp helt i framtiden, haft den i sex säsonger hittils, men husqvarna känns dyra och tekniskt efter tyvärr.
Intressant. Med andra ord är det inte direkt tänkt att modulen skall kunna användas med ett av kunden tillhandahållet SIM-kort när det förbetalda abonnemanget gått ut(?)L Lundstroem1 skrev: