3 561 läst ·
5 svar
4k läst
5 svar
Vad ha i botten på krukor?
Har köpt ute krukor med fat. Där är hål i botten på upphöjda toppar. Men vad ska man ha i botten?
Känns som att där skulle varit en bricka med hål i eller något.
Om jag häller jord där i täpps väl hålen igen.
Är 40 cm i diameter. Tänkte ha buxbom i dem på vår altan
Känns som att där skulle varit en bricka med hål i eller något.
Om jag häller jord där i täpps väl hålen igen.
Är 40 cm i diameter. Tänkte ha buxbom i dem på vår altan
Hålet är väl för dränering vid eventuell övervattning/ösregn, så att växten inte kvävs👍
Klicka här för att svara