peverlyhills #1 Medlem · VästraGötaland · 20 inlägg 9 mar 2017 19:20 peverlyhills Medlem VästraGötaland 20 inlägg 9 mar 2017 19:20 #1 Tjenare!! Vad ska jag smeta på sidorna för att få tallriken på plats igen? Har skaffat avfuktare och skulle stänga igen ventilen. Men då lossnade hela insatsen. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder tack!
Tjenare!! Vad ska jag smeta på sidorna för att få tallriken på plats igen? Har skaffat avfuktare och skulle stänga igen ventilen. Men då lossnade hela insatsen. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder tack!
Stefan N #2 Verktygstokig · Stockholm Täby · 13 706 inlägg 9 mar 2017 19:42 Stefan N Verktygstokig Stockholm Täby 13 706 inlägg 9 mar 2017 19:42 #2 Har du lite kakelfix går det utmärkt, annars sättlim typ PL400.
peverlyhills #3 Medlem · VästraGötaland · 20 inlägg 9 mar 2017 19:49 peverlyhills Medlem VästraGötaland 20 inlägg 9 mar 2017 19:49 #3 Grymt. Tack för snabbt svar!!