Har Danfoss radiatorventiler som kommer med deras radiatorkoppel (köpt på Rinkaby). Det går att ställa in ventilkapaciteten mellan 1 och 7 och på 'N'. Vet någon här vad de olika lägen innebär?
Jag har mina ställt på 'N' i alla fall. Har inte frusit ihjäl än, så det kan ju inte vara helt fel. Har termostater till.