1 - fasinkoppling om du menar L , framgår tydligt på schemat. Men eftersom du frågar här, med den texten, vet du nog inget om el, så ta in hjälp från någon.

• Haha
  • Gilla
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Förtydliga frågan lite.

Är det en häll du vill koppla in, eller är det en häll som är inkopplad men har slutat fungera?

Du skriver "visar L", och har lagt upp en bild på inkopplingsschemat, men menar du att den visar L på display?

Fairlane
Med tanke på taggen barnsäkerhetsspärr så kanske frågan är hur man kommer ur det läget, men frågan är väldigt luddig. Lite som att fråga "det lyser en lampa i instrumentpanelen på min bil, vad kan jag göra åt det?"

Fairlane Fairlane skrev:
Med tanke på taggen barnsäkerhetsspärr så kanske frågan är hur man kommer ur det läget, men frågan är väldigt luddig. Lite som att fråga "det lyser en lampa i instrumentpanelen på min bil, vad kan jag göra åt det?"
Hur kommer man ur det läget L på displayen?

C Christer Fransson1 skrev:
Vad sägs om en titt i bruksanvisningen? Inte lätt att svara på för andra då frågan inte innehåller fabrikat/modell på häll?

• Gilla
Dilato och 2 till
  • Laddar…
Du har ju en symbol som visar hänglås så tryck på den en stund så ska L försvinna(barnlåset)

Fairlane
C Christer Fransson1 skrev:
I bilen? Vilken bil talar vi om då?

K Kane skrev:
Vad sägs om en titt i bruksanvisningen? Inte lätt att svara på för andra då frågan inte innehåller fabrikat/modell på häll?
TOKA
dessa som tittar i bruksen finns inte på BH

• Haha
  • Wow
Alfredo och 2 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.